|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
کد خبر: ۲۶۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
این سامانه یک مرجع کامل معرفی محصولات ایرانی است، یک نمایشگاه دائمی و بدون هیچ محدودیت زمانی از تولیداتِ ملی که هر فردی می‌تواند با آشنایی کامل با محصولات هر تولیدکننده و ورود به سایت تولیدکننده بدون واسطه و هزینه اضافه آن محصولات را به طور مستقیم از تولیدکننده اش تهیه کند.
بانک اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شد.

 این شرکت دانش‌بنیان به عنوان نخستین مرجع و نمایشگاه مجازی معرفی و تبلیغات تولیدات ایرانی و محصولات دانش‌بنیان از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی با برگزاری نمایشگاه‌ها، فن بازارها، استارتاپ‌ها و رویدادهای ایده‌پروری و کارآفرینی و سامانه‌ای در فضای مجازی کار خود را در پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز رشد فناوری سلامت آغاز کرده است.

مهندس دانیال اعلمی دوست، مدیرعامل این شرکت هدف از راه‌اندازی این سامانه را حمایت از کار و تولید ایرانی عنوان کرد و گفت: هدفما از راه اندازی این سامانه حمایت از کار و تولید ایرانی و همچنین تسهیل در معرفی، تبلیغ و فروش تولیدات ایرانی است و با راه اندازی این سامانه فضایی به صورت رایگان در اختیار شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های دانش بنیان و شرکتهای مرکز رشد قرار می‌گیرد تا بتوانند به صورت کاملاً مستقل به معرفی، تبلیغ و فروش محصولات و تولیدات خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه یک سایت فروشگاهی نیست، افزود: این سامانه یک مرجع کامل معرفی محصولات ایرانی است، یک نمایشگاه دائمی و بدون هیچ محدودیت زمانی از تولیداتِ ملی که هر فردی می‌تواند با آشنایی کامل با محصولات هر تولیدکننده و ورود به سایت تولیدکننده بدون واسطه و هزینه اضافه آن محصولات را به طور مستقیم از تولیدکننده اش تهیه کند.

مهندس اعلمی دوست خاطر نشان کرد: در شرایطی که به علت تحریم‌ها درهای بازارهای جهانی بسته است و ارتباطات با دیگر کشورها برای تهیه مواد اولیه و نیز فروش محصولات بسیار سخت است، راه اندازی یک بانک جامع اطلاعاتی در حوزه محصولات سلامت می‌تواند فرصتی مناسب در اختیار صاحبان مشاغل، کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ، مشاغل خانگی، دانشجویی، دانش آموزی و شرکت دانش‌بنیان قرار دهد تا با معرفی محصولات و تولیدات خود در یک فضای کاملاً امن و رایگان به معرفی و فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و جهانی پرداخته که این امر در پویاتر و فعال‌تر شدن چرخه تولید می‌تواند موثر و تاثیرگذار باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم تا با ترجمه سایت به زبان‌های زنده دنیا فضایی ایجاد کنیم تا بتوانیم محصولات و تولیدات ایرانی را به دیگر کشورها خصوصاً کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس معرفی کرده و بفروش برسانیم و از این طریق موفق به جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی شویم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین