|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
در جریان بازدید مهندس مدنی از تعمیرگاه های مرکزی سایپا، مشتریان مسائل و مشکلات خود در زمینه دریافت خدمات و کیفیت محصولات را مطرح کردند و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز پیگیری ویژه تعمیرگاه ها در خصوص برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات مشتریان و سایر کمبودها را خواستار شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صبح امروز در یک بازدید سرزده از تعمیرگاه های مرکزی این گروه در جاده آبعلی، میدان آزادی و میدان آذری، با مشتریان و مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
  مهندس سعید مدنی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رفتار محترمانه کارکنان نمایندگی ها و تعمیرگاه با مشتریان مهم ترین اولویت ما در سیاست گذاری حوزه خدمات پس از فروش محسوب می شود که باید همواره در ستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برنامه ریزی هایی را برای سرمایه گذاری در زمینه آموزش مطلوب رفتار با مراجعه کنندگان تدارک دیده ایم که در حال اجرایی شدن است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: باید عملکرد نمایندگی ها و تعمیرگاه ها به گونه ای باشد که مشتریان از کمیت و کیفیت خدمات رضایت کامل داشته باشند.

بر اساس این گزارش در جریان بازدید مهندس مدنی از تعمیرگاه های مرکزی سایپا، مشتریان مسائل و مشکلات خود در زمینه دریافت خدمات و کیفیت محصولات را مطرح کردند و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز پیگیری ویژه تعمیرگاه ها در خصوص برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات مشتریان و سایر کمبودها را خواستار شد.

منبع: سایپانیوز
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین