|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
نیروهای ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌ها را همزمان با تشدید حملات عناصر تروریستی «جبهه النصره» به ریف شمالی حماه منفجر کردند.
 نیروهای ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌ها را همزمان با تشدید حملات عناصر تروریستی «جبهه النصره» به ریف شمالی حماه منفجر کردند.

به گزارش فارس، ارتش سوریه سه‌شنبه یک خودروی بمب‌گذاری شده که عاملی انتحاری آن را هدایت می‌کرد، هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که ارتش سوریه این خودروی انتحاری را همزمان با تشدید حملات تروریست‌های «جبهه النصره» به مواضع نیروهای سوری مستقر در ریف شمالی حماه منفجر کرد.

درگیری‌های شدیدی بین تروریست‌های النصره و ارتش سوریه در ریف شمالی حماه از صبح دیروز دوشنبه آغاز و همچنان در جریان است و تروریست‌ها در اوج این درگیری‌ها قصد داشتند عملیات انتحاری انجام دهند که نیروهای سوری خودروی مذکور را قبل از انفجار آن در محور «کفرنبوده» در ریف شمال غربی هدف قرار دادند.

اسپوتنیک به نقل از یک منبع نظامی سوریه گفت که در درگیری سنگین عناصر مسلح و نیروهای ارتش سوریه در ریف شمالی حماه، ۳۰ تروریست کشته و ۱۲ خودروی آنها منهدم شد.

وی گفت که «عناصر تروریستی وابسته به دو گروهک "جیش العزه" و"حراس الدین" صبح دیروز دوشنبه حمله شدیدی را علیه پایگاه‌های ارتش سوریه در محور الحمامیات در ریف شمالی حماه انجام داده بودند».

منبع مذکور افزود: «نیروهای ارتش سوریه نیز به این حمله تروریست‌ها واکنش سختی به مدت شش ساعت نشان دادند؛ به طوری که بیش از ۳۰ نفر از عناصر تروریستی کشته شدند. در این درگیری‌ شدید، ۱۲ خودروی تروریست‌ها که مجهز به دوشکا بودند، منهدم شدند»(جزئیات بیشتر).
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین