|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۲۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) در ادامه تصریح کرد: همچنین در شب بیست و یکم ماه رمضان روز یکشنبه ۵ خرداد حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری سخنران خواهد بود و حاج حسین هوشیار به مداحی می پردازد.
 مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) جزئیات مراسم لیالی قدر در حرم مطهر امام راحل را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، حمید رضا سرمد سعیدی مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی (س) در خصوص برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری در حرم مطهر امام راحل گفت: مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام با حضور بیت شریف امام و اقشار مختلف مردم برگزار می شود و  برنامه عزاداری در شب های احیا در حرم مطهر امام راحل از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز و در ساعت ۲ بامداد به پایان می رسد.

وی با اعلام برنامه های شب نوزدهم ماه رمضان افزود: جمعه سوم خرداد ماه که با شب نوزدهم مصادف شده است حجت الاسلام سید ابراهیم هاشمیان به ایراد سخنرانی پرداخته و حاج احمد شربیانی مداح این مراسم است.

 مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) در ادامه تصریح کرد: همچنین در  شب بیست و یکم ماه رمضان روز یکشنبه ۵ خرداد حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری سخنران خواهد بود و حاج حسین هوشیار به مداحی می پردازد.

وی در ادامه به توضیح مراسم شب سوم پرداخت و گفت: مراسم مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان ، دوشنبه ۷ خرداد توسط حاج مهدی منصوری برگزار می شود.

همچنین لازم به ذکر است طبق روال هر ساله تلاوت قرآن کریم و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر در این شب ها از ویژه برنامه ها خواهد بود.

سرمد سعیدی خاطر نشان کرد: این مراسم ها با حضور اعضای بیت شریف امام راحل، مقامات کشوری ولشکری،خانواده های شهدا و اقشار مردم برگزار خواهد شد و مترو و شرکت اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام راحل تا پایان مراسم می باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین