|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۶۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ در این ایالت به سختی پیروز شد اما نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد بایدن ۵۳ درصد رای و ترامپ ۴۲ درصد رای در این ایالت به دست می‌آورد.
 رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان گردهمایی مردمی در پنسیلوانیا با انتقاد از کمپین انتخاباتی جو بایدن، تاکید کرد رهبران کشورهای خارجی تمایل دارند تا معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه پیدا کند تا از او امتیاز بگیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه حین انتقاد از سیاست‌های گذشته کشورش در حوزه تجارت به جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تاخت.

ترامپ گفت: او اعلام کرده است که برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود و گفته است که دلیل کارش این است که رهبران خارجی از او خواسته‌اند و به او التماس کرده‌اند که این کار را بکند. قطعا. کشورهای خارجی این را خیلی بهتر دوست دارند. این چیزی است که آنها می‌خواهند. آنها بایدن را می‌خواهند تا بتوانند سالی ۵۰۰ میلیارد دلار بیشتر به دست آورند و از ایالات متحده سوء استفاده کنند.

نشریه پولیتیکو ماه مارس گزارش داد، رهبران خارجی در جریان تماس با جو بایدن از او پرسیده‌اند که آیا نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود یا خیر و به این معاون سابق اوباما گفتند که او می‌تواند ائتلاف‌هایی که در دوران ترامپ به مخاطره افتاده است دوباره احیا کنند.

از زمانی که بایدن وارد این رقابت شده است، در تیررس انتقادات ترامپ قرار گرفته است. او همچنین مکررا در پیام‌های توییتری پیش‌بینی می‌کند که بایدن در نهایت نامزد دموکرات‌ها شود. ایالات پنسیلوانیا برای انتخابات ۲۰۲۰ اهمیت دارد. ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ در این ایالت به سختی پیروز شد اما نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد بایدن ۵۳ درصد رای و ترامپ ۴۲ درصد رای در این ایالت به دست می‌آورد.   

رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه همچنین گفت که شاید کمپین انتخاباتی خودش را در آینده‌ای نزدیک آغاز کند. او افزود: ما چند هفته صبر خواهیم کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین