|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
کد خبر: ۲۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
سخنگوی جنبش حماس در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص دستیابی به توافق برقراری آتش‌بس شش ماهه در غزه را تکذیب کرد.
 سخنگوی جنبش حماس در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص دستیابی به توافق برقراری آتش‌بس شش ماهه در غزه را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب بلافاصله پس از ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص حصول توافق آتش‌بس شش ماهه در غزه،‌ گفت که «چنین خبری صحت ندارد».

به گزارش المیادین، سخنگوی حماس گفت: «خبر منتشر شده رسانه‌‌های اسرائیلی درباره توافق با حماس بر سر آتش بس در غزه به مدت شش ماه بی‌پایه و اساس است».

فوزی برهوم افزود: «تاکید می‌کنیم که آتش‌بس بین مقاومت و رژیم اشغالگر بستگی به این دارد که این رژیم به همه تفاهمات قبلی خود پایبند باشد».

سخنگوی حماس این اظهارات را دقایقی پس از آنکه تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی حصول توافق آتش‌بس شش ماهه در غزه شده بود، عنوان کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی دوشنبه شب مدعی شد که این رژیم با مسئولان جنبش حماس بر سر آتش‌بس شش ماهه در غزه به توافق رسیده است.

صبح روز شنبه (۱۴ اردیبهشت/۴ می) بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک چندین راکت پاسخ داد؛ اما این اتفاق موقت نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب یکشنبه (۱۵ اردیبهشت/۵ می) نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد که سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل دوشنبه (۱۶ اردیبهشت/۶ می) آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد و پس از دو روز جنگ، آرامش این منطقه را فرا گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین