|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۲۶۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
در بازی ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و السد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. این دیدار در نیمه نخست با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.
 پرسپولیس با یک گل السد را در نیمه نخست شکست داد.

به گزارش ایسنا، در بازی ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و السد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. این دیدار در نیمه نخست با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

مهدی ترابی (دقیقه ۱۷) برای پرسپولیس گل زد.

گزارش بازی

در دقیقه پنجم بازی السد موقعیت خطرناکی را خلق کرد که ضربه بغداد بونجاح در هنگام عبور از بالای سر بیرانوند توسط این دروازه‌بان منحرف شد و توسط پرسپولیسی‌ها راهی اوت شد تا خطر از روی دروازه این تیم دور شود. پرسپولیس نخستین موقعیتش را در دقیقه ۱۷ خلق کرد که مهدی ترابی با شوتی زیبا و پر قدرت از فاصله حدوداً ۲۵ متری دروازه السد قطر را گشود تا پرسپولیس حساب یک بر صفر از رقیبش جلو بیافتد.

در دقیقه ۲۵، ژاوی با پاسی بسیار زیبا به پشت سر مدافعان پرسپولیس، موقعیت مساعدی را برای بونجاح مهیا کرد که بیرانوند سریع‌تر به توپ رسید و بعد از کنترل توپ، به بونجاح برخورد کرد ولی اتفاق خاصی نیافتاد. دقایقی بعد فرصت به پرسپولیس رسید که بازیکنان السد پاس علیپور را به کرنر فرستادند. ضربه کرنر در رفت و برگشت به ربیع خواه رسید که ضربه محکم او از روی خط محوطه هجده قدم توسط مدافع السد از روی خط دروازه دفع شد و نهایتاً راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۴۴، ارسال عبدالکریم حسن با برخورد به پای مهدی شیری منحرف شد و بیرانوند را دچار مشکل کرد اما این دروازه‌بان توپ را دفع کرد که داور اعتقاد به اوت داشت اما با اعتراض بازیکنان السد و درگیری با کمال کامیابی‌نیا، کمک داور دوم اعلام کرنر کرد.

سپس در دقیقه ۱+۴۵ بغداد بونجاج بعد از جا گذاشتن شجاع خلیل‌زاده با بیرانوند تک به تک شد و این دروازه‌بان را هم دریبل کرد ولی در ادامه توپ از پای او فاصله گرفت و بازیکنان پرسپولیس خودشان را به صحنه رساندند و مانع از گل خوردن تیمشان شدند تا بازی در نیمه اول با برتری پرسپولیس به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شایان مصلح و علی علیپور.

ترکیب السد: سعد الشیب، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، وو یونگ، ژاوی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، طارق سلمان، خوخی، سالم الهاجری و اکرم عفیف.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین