|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۶۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
پس از طرح سوالات توسط نمایندگان استیضاح‌کننده و پاسخ وزیر درنهایت بنا بر این شد تا گزارش استیضاح برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.
 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس و ارسال گزارش آن به هیات رئیسه برای بررسی استیضاح در صحن علنی مجلس خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: پس از طرح سوالات توسط نمایندگان استیضاح‌کننده و پاسخ وزیر درنهایت بنا بر این شد تا گزارش استیضاح برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه این جلسه ۴ فقره سوال از وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح شد که در دو مورد آن سیدناصر موسوی لارگانی و محمدصادق حسنی نمایندگان فلاورجان و رشت از پاسخ وزیر قانع نشدند.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در دو مورد دیگر نیز بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر و نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به ترتیب یک ماه و دو هفته به وزیر فرصت دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین