|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۲۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
بحث این نیست که سرمربی ایرانی یا خارجی هدایت استقلال را عهده دار شود، بلکه باید ساختار درست و اصولی را رعایت کنیم. چنانچه استقلال به روش صحیح اداره شود، تفاوتی ندارد که مربی از کدام کشور باشد.
  مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران با تاکید بر اینکه تکلیف سرمربی این تیم باید زودتر مشخص شود، گفت: این مهم سبب خواهد شد تا بازیکنان با نظر مستقیم سرمربی جذب شده و در طول فصل مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

«کاظم اولیایی» روز دوشنبه ، اظهار داشت: بنظر می رسد مسولان باشگاه استقلال، مذاکره با چند گزینه را در دستور کار قرار داده اند تا سکان هدایت آبی پوشان را به بهترین فرد بسپارند.

وی افزود: زمان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید پروسه انتخاب سرمربی استقلال باید سریع انجام شود تا او کارش را بدون دغدغه آغاز کند.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: پیش از این که استقلال بازیکنان مورد نظر خود را برای عقد قرارداد انتخاب کند، باید سرمربی معرفی شود تا او در تمامی امور فنی نظارت داشته باشد، چراکه انتخاب بازیکن از اختیارات سرمربی است.

اولیایی تصریح کرد: بحث این نیست که سرمربی ایرانی یا خارجی هدایت استقلال را عهده دار شود، بلکه باید ساختار درست و اصولی را رعایت کنیم. چنانچه استقلال به روش صحیح اداره شود، تفاوتی ندارد که مربی از کدام کشور باشد.

وی با بیان اینکه کمیته فنی استقلال باید نقش پررنگی در تصمیمات داشته باشد، عنوان کرد: نظارت بر امور فنی و اجرا شدن برنامه های ارائه شده از سوی سرمربی، موضوعی است که کمیته فنی باید به آن ورود کند.

اولیایی گفت: انتظار هواداران این است تا تیمی پرقدرت بسته شود و بتواند در فصل آینده در سه جام مدعی قهرمانی باشد و با نتایجی که کسب می کند بر خلاف امسال موجبات رضایت هواداران میلیونی آبی پوشان را فراهم کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین