|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۶۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: السد قهرمان قطر شده است و ۹۹ درصد تیم ملی قطر است. بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است.
 کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تیمش کار سختی مقابل السد دارد.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: السد قهرمان قطر شده است و ۹۹ درصد تیم ملی قطر است. بازی کردن مقابل چنین تیمی سخت است.

او افزود: آن‌ها چند بازیکن خارجی خیلی خوب دارند. ما به این بازی یک نگاه رسمی داریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم چون ما در پرسپولیس هستیم و با وجود اینکه حذف شده‌ایم باید بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم. ما فردا با تمام وجود بازی می کنیم. همه بازیکنان آماده هستند. بازی سخت و پر فشاری را مقابل پارس جم داشتیم ولی الان آماده هستیم که با یک تیم کامل و سرسخت بازی کنیم. باید حواس‌مان برای بازی فردا جمع باشد چون السد تیمی است که می تواند برای هر تیم بزرگی خطرناک باشد و گل بزند. مطمئن باشید بازی خوبی می بینید.

حسینی اضافه کرد: ما چند بازی با السد انجام دادیم و همیشه با شرایطی بازی کردیم که مسابقه را ببریم. چند بار هم موفق شدیم. السد از تیم‌های حرفه‌ای و کامل است. آن‌ها در لیگ قطر و لیگ قهرمانان گل‌های زیادی زده‌اند. مطمئن باشید که ما فردا آماده هستیم که یک بازی سخت انجام بدهیم. تیم السد را می شناسیم و آمادگی این را داریم که با چنین تیمی مقابله کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین