|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۲۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
به نظر می‌رسد بایدن در انتخاب محل سخنرانی هم قصد داشت تا رای دهندگان ایالت پنسیلوانیا را هدف بگیرد که در انتخابات ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رای دادند، با این حال دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۸ کنگره در این ایالت به پیروزی دست یافتند.
 معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مراسم آغاز رسمی کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ تاکید کرد مهمترین هدفی که باید تکمیل شود "شکست دونالد ترامپ" است. بایدن همچنین خواستار اتحاد در سراسر کشورش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از شبکه سی‌بی‌اس، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سومین تلاش برای پیوستن به کلوب رهبران کاخ سفید شنبه در خیابانی مملو از پرچم‌های کشورهای خارجی و با حضور مجسمه‌ای از جورج واشنگتن، اولین رئیس‌جمهوری آمریکا در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا سخنرانی کرد.

بایدن در "کانون تولد"دموکراسی آمریکایی تاکید کرد: اولین و مهمترین طرح در سیاست آتی من شکست ترامپ، شکست ترامپ و شکست ترامپ خواهد بود.

او گفت: اگر مردم آمریکایی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به تفرقه میان ما دامن بزند، با یک مشت گره کرده، دست بسته و قلب سخت رهبری کند، مخالفان را اهریمنی به تصویر بکشد و تنفرپراکنی کند، به من احتیاجی ندارند. من در انتخابات شرکت می‌کنم تا به کشورم -دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان و مردم غیر حزبی- مسیر متفاوتی را پیشنهاد دهم.

باید استدلال کرد: آنها می‌گویند که دموکرات‌ها خیلی خشمگین هستند، هر چه یک نامزد خشمگین‌تر باشد، او شانس بهترین برای گرفتن نامزدی دموکرات‌ها دارد. خب من چنین چیزی را باور ندارم... من باور دارم دموکرات‌ها این کشور را متحد می‌خواهند. حزب ما همیشه همین بوده است.          ‌

ایسنا نوشت:حتی اگر دموکرات‌ها یک "نامزد خشمگین" نخواهند، بسیاری به سی‌بی‌اس نیوز گفتند که یک "مبارز" می‌خواهند. براساس برآورد شرکت امنیتی خصوصی که برای کمپین بایدن کار می‌کند، حدود ۶۰۰۰ تن در این تجمع شرکت داشتند.

به نظر می‌رسد بایدن در انتخاب محل سخنرانی هم قصد داشت تا رای دهندگان ایالت پنسیلوانیا را هدف بگیرد که در انتخابات ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رای دادند، با این حال دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۸ کنگره در این ایالت به پیروزی دست یافتند.

به گفته یکی از حامیان بایدن، ایالت پنسیلوانیا هم برای کمپین دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان اهمیت ویژه‌ای دارد. او تاکید کرد: این ایالت در کسب پیروزی و ورود به کاخ سفید بسیار مهم است و تاکید اولیه روی آن نشان می‌دهد که این ایالت چقدر برای نامزدی بایدن اهمیت دارد.

با این حال پیش از آنکه بایدن بتواند به شکست ترامپ و رقابت رو در رو با او فکر کند، باید در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها و کسب نامزدی پیروز شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین