|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۶۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
به این معنا که زمان آن فرا رسیده که کار دولت قبلی را دیگر رها کنید. من درک می‌کنم که دیدگاه‌های متفاوتی دارند و این حق‌ آنها است، ولی رساندن این پیام به مقامات ارشد دیگر کشورها، که به شکلی منتظر باشید تا این دولت زمانش تمام شود، هم بی‌سابقه و هم بی‌فایده است.
 مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده در پاسخ به پرسشی در مورد گفت‌وگوی احتمالی جان کری وزیر خارجه قبلی آمریکا با ایران گفت چنین امری در تاریخ بی‌سابقه است.

پمپئو در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز  بدون این‌که نامی از جان کری ببرد، گفت:‌ هم در تاریخ بی‌سابقه و هم به طور کامل بی‌فایده است که وزیران خارجه‌ قبلی بخواهند به اموری که در آن دست داشتند، ادامه دهند.

او افزود: به این معنا که زمان آن فرا رسیده که کار دولت قبلی را دیگر رها کنید. من درک می‌کنم که دیدگاه‌های متفاوتی دارند و این حق‌ آنها است، ولی رساندن این پیام به مقامات ارشد دیگر کشورها، که به شکلی منتظر باشید تا این دولت زمانش تمام شود، هم بی‌سابقه و هم بی‌فایده است.

وزیر خارجه آمریکا گفت: آنها اگر به دنبال سیاستی هستند و اگر می‌خواهند، باید برای آن سیاست‌ها در صندوق‌های رای و در جریان انتخابات تلاش کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین