|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
سومین قهرمانی ما واقعاً لذت بخش بود و حق هواداران بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. روزهای سختی در پیش داریم و سال سختی را پشت سر گذاشتیم و همه می‌دانند گفتنی‌ها زیاد است اما توانستیم با دست‌های خالی موفقیت‌های زیادی به دست آوریم. کارهای به مراتب سخت‌تر در فصل‌های آینده پیش رو داریم.
 کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در لیگ برتر کم‌ترین کاری بود که تیمش می‌توانست برای هواداران خود انجام دهد.

 سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس بامداد جمعه در جمع خبرنگاران در جم درباره سومین قهرمانی پیاپی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: باید به هواداران پرسپولیس تبریک گفت. سال سختی را پشت سر گذاشتند و نیم فصل اول سختی را داشتیم. در آسیا موفق بودیم اما در گام آخر کم آوردیم؛ در ادامه موفق شدیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم و این کم‌ترین کاری بود که برای هواداران می‌توانستیم انجام دهیم. سومین قهرمانی ما واقعاً لذت بخش بود و حق هواداران بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. روزهای سختی در پیش داریم و سال سختی را پشت سر گذاشتیم و همه می‌دانند گفتنی‌ها زیاد است اما توانستیم با دست‌های خالی موفقیت‌های زیادی به دست آوریم. کارهای به مراتب سخت‌تر در فصل‌های آینده پیش رو داریم.

او درباره جام حذفی و تقابل پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: ما بازی خیلی سختی داریم و با کم‌ترین فاصله یعنی بعد از بازی با السد قطر باید مقابل تیم سپاهان قرار بگیریم. این کار برای ما سخت می‌کند و امیدوارم با السد بازی خوبی داشته باشیم تا به دیدار تیم سپاهان برویم. از الان روزهای سخت ما شروع شده است و امیدوارم بتوانیم تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. من می‌دانم خستگی وجود دارد اما باید با تمام وجود ادامه دهیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین