|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
بنابراین باید در سال ۹۸ در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال خصوصا در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه های خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سال های آینده برنامه ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این امر یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

 سردار "ایوب سلیمانی" در پنجاه و ششمین کمیسیون اجتماعی و اطلاع رسانی ناجا ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویت‌های کاری "ناجی هنر" دانست و گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساخت های لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.

وی با بیان اینکه ناجا در خصوص تهیه و تولید فیلم و سریال سرشار از سناریوهای متنوع است، اظهار کرد: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بنابراین باید در سال ۹۸ در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال خصوصا در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه های خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سال های آینده برنامه ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بین سازمان ها و نهادهای مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در متن کلیه رویدادهای اجتماعی قرار دارد و از سویی مردم از اولین سازمانی که اطلاعات را دریافت می کنند و مطالبه گری دارند، نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سلیمانی در پایان با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه ها گفت: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه ماموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین