|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۶۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
این بیانیه پس از آن منتشر شد که روزنامه "آیدینلیک" ترکیه پیشتر یادداشتی را به نقل از محمد یوفا، نویسنده و روزنامه‌نگار خود منتشر کرد که هشت مه در حضور رسانه‌های سوریه در نشست مطبوعاتی سری بشار اسد مشارکت کرده بود.
رئیس‌جمهوری سوریه در سخنانی بر ضرورت تدوین مکانیزم و استراتژی مشخصی برای تقویت ارتباط با شهروندان سوری در مرحله آتی تأکید کرد.

 به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در جریان نشست دوره‌ای کابینه این کشور عنوان کرد: مهمترین گام در مسیر برقراری ارتباط کارآمد با شهروندان، شفافیت و ارائه اطلاعات به آنهاست؛ چه اطلاعاتی در مورد بحران‌ها و وضعیت اضطراری که دولت در معرض آن قرار دارد و چه اطلاعاتی که می‌تواند به مردم کمک کند تا نحوه کار دولت و موسسات دولتی را درک کنند.

وی افزود: ضعف ارتباط و عدم موفقیت در بازاریابی صحیح برای فعالیت نهادهای دولتی و فعالیت فردی، منجر به بزرگ نمایی تصویر بحران‌های ایجاد شده توسط دشمنان ملت سوریه برای هشتمین سال متوالی در تمامی سطوح، به ویژه سطوح نظامی، سیاسی و اقتصادی می‌شود و اهمیت تدوین مکانیزم‌ ارتباط در همین مسأله نهفته است که به شهروندان اجازه می‌دهد تا در جریان سیاست‌های مؤسسات رسمی برای مقابله با اخبار نادرست قرار بگیرند.

بشار اسد تصریح کرد: گفت‌وگو با شهروندان، درک چگونگی خطاب قرار دادن آن و ارسال پیام‌هایی که نیازهای آنها را برآورده می‌کنند، بهترین راه برای شناخت تغییرات در جامعه، نحوه پیشرفت آن و ایجاد یک رابطه خوب میان شهروندان و دولت است.

وزرای کابینه سوریه در این نشست نیز بشار اسد را در جریان موانع موجود در مسیر پیشرفت فعالیت‌های خود و پیشنهاداتی که می‌توانند برای غلبه بر این موانع و رشد عملکرد دولت تاثیر گذار باشند، قرار دادند.

از سوی دیگر، دفتر ریاست‌جمهوری سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در فیسبوک اظهارات منتسب به بشار اسد در جریان دیدار وی با گروهی از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: برخی رسانه‌ها اظهارات و مواضعی منتسب به بشار اسد در جریان یکی از دیدارهایش با گروهی از تحلیلگران مسائل سیاسی و اقتصادی را دست به دست می‌کنند که چنین مواضع و اظهاراتی ساختگی و تحریف شده اولین بار نیست که صورت می‌گیرد.

ریاست‌جمهوری سوریه در ادامه آورده است: دفتر سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه تاکید می‌کند که هر آنچه به نقل از رهبری سوریه دست به دست می‌شود، صحت ندارد و چنانچه چنین مواضع و اظهاراتی وجود داشته باشند از طریق رسانه‌های رسمی و شناخته شده و یا حساب‌های کاربری ریاست‌جمهوری علنی خواهند شد نه از طریق افراد مختلف.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که روزنامه "آیدینلیک" ترکیه پیشتر یادداشتی را به نقل از محمد یوفا، نویسنده و روزنامه‌نگار خود منتشر کرد که هشت مه در حضور رسانه‌های سوریه در نشست مطبوعاتی سری بشار اسد مشارکت کرده بود.

پس از این نشست مطبوعاتی یوفا یادداشتی را منتشر کرد و به نقل از بشار اسد مدعی شد: "ترکیه یک کشور مهم بوده و دمشق آماده همکاری با آن است. چنانچه این کشور به سمت منافع سوریه متمایل باشد و حاکمیت آن را نقض نکند می‌توانیم با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری آن دیدار کنیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین