|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
روحانی همچنین در رابطه با طرح های اولویت‌دار دولت یازدهم گفت: از جمله طرح هایی که شخصا هر هفته دنبال می‌کنم، محیط زیست است، چون سلامت مردم بسیار اهمیت دارد.
 رییس‌جمهور در ادامه گفتگوی ویژه خبری در رابطه با روند پیگیری طرح های نیمه تمام، گفت: در بودجه امسال دنبال اتمام طرح های نیمه کاره هستیم و بنابراین است طرح‌هایی را دنبال کنیم که تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

وی با اشاره به این‌که 246 طرح مهم را که می‌توانیم تا پایان امسال تکمیل کنیم، مد نظر داریم، تصریح کرد: موضوعاتی را نیز که در سفر به هر استان وعده داده‌ایم اجرایی خواهیم کرد، چون قرار ما این است که در سفرهای استانی وعده‌هایی به مردم بدهیم که قابل اجرا باشند و بررسی‌های لازم برای آن انجام شده باشند.

روحانی همچنین در رابطه با طرح های اولویت‌دار دولت یازدهم گفت: از جمله طرح هایی که شخصا هر هفته دنبال می‌کنم، محیط زیست است، چون سلامت مردم بسیار اهمیت دارد. در این راستا به مسئله سوخت توجه کردیم، البته نمی‌گویم با تحول در سوخت همه مسائل محیط زیست حل می‌شود مثلا ریزگردها به سادگی قابل حل نیست.

رییس جمهور به برنامه های دولت برای حل معضل دریاچه هامون، ارومیه و زاینده رود اشاره کرد و گفت: برای من مهم است که ببینم آب در زاینده رود جاری است و حل معضل دریاچه ارومیه اولین تصمیمی بود که اتخاذ کرد.

وی افزود: اگر دریاچه ارومیه خشک شود، نه تنها برای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل مشکل ایجاد می‌شود، بلکه تا 10 استان سلامت مردم و زمین های کشاورزی به خطر می افتد.

رییس جمهور افزود: یکی دو جلسه شخصا با کارگروه ویژه دریاچه ارومیه داشته ام و معاون اول و معاونت محیط زیست این مسئله را دنبال می‌کنند.

ادامه دارد....


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین