|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۶۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تمام ورزشکاران روی پاداش خود حساب باز کردند و برای کسب مدال ۴ سال سختی‌های زیادی را تحمل کردند، واقعاً درست است که با تبدیل سکه به حواله حق ورزشکاران پایمال شود.
 پس از تجمع تعدادی از قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا مقابل وزارت ورزش و جوانان برای احقاق حق خود، یکی از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی از برگزاری جلسه احتمالی ورزشکاران با وزیر ورزش و جوانان در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

پیمان نصیری دارنده مدال طلای دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز پس از تجمع جمع زیادی از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی مقابل وزارت ورزش و جوانان به خاطر نحوه پرداخت پاداش‌ها و کم شدن آن، اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از ورزشکاران درخواست کرد که ۴ نفر را به نمایندگی خود انتخاب کنند تا با وزیر ورزش و جوانان صحبت کنند. البته این نشست امروز به دلیل اینکه وزیر ورزش و جوانان آذربایجان مهمان وزیر بود انجام نشد و مقرر شد وی پس از صحبت با وزیر زمان نشست روز چهارشنبه را به ما اعلام کند.

وی گفت: امروز قصد داشتیم در صورتی که از سوی وزیر ورزش پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکنیم به سمت مجلس برویم و آنجا تحصن کنیم که مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مانع چنین کاری شد و به ما قول داد روز چهارشنبه با وزیر ورزش هماهنگ خواهد کرد تا ۴ نماینده از ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی ملاقاتی را با او داشته باشند.

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اضافه کرد: قرار نبود پاداش مدال آوران به صورت حواله پرداخت شود. حتی پیش از اعزام ورزشکاران به جاکارتا، داورزنی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و وزیر ورزش بارها اعلام کردند که جوایز مدال آوران جاکارتا در قالب سکه پرداخت خواهد شد. حتی رئیس مجلس نیز طی دیداری که با ورزشکاران داشت به این مساله تاکید کرد.

نصیری خاطرنشان کرد: تمام ورزشکاران روی پاداش خود حساب باز کردند و برای کسب مدال ۴ سال سختی‌های زیادی را تحمل کردند، واقعاً درست است که با تبدیل سکه به حواله حق ورزشکاران پایمال شود.

وی افزود: در شأن ورزشکار نیست که بخواهد مقابل وزارت ورزش و جوانان برای گرفتن حق و حقوق خود تجمع کند، اما شرایط به گونه‌ای شده که کارد به استخوان ورزشکاران رسیده و دیگر انگیزه‌ای برای ادامه تمرینات ورزشی خود جهت کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ندارند.

نصیری در پایان افزود: اگر روز چهارشنبه جلسه وزیر ورزش با ورزشکاران به هر دلیلی برگزار نشود، اوایل هفته آینده ورزشکاران جلوی مجلس تجمع خواهند کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین