|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
این تریلی و بشکه‌های حامل مواد شیمیایی آن، فاقد برچسب‌های شناسایی مواد بر اساس استاندارهای بین‌المللی بوده که این موضوع سبب اخلال در امر امدادرسانی در زمان بروز حوادث می‌شود.
 مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: صبح امروز حمل غیراستاندارد مواد شیمیایی، توسط یک دستگاه تریلر کفی حادثه آفرید.

 قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: صبح امروز، یک تریلر کفی، حامل بشکه‌های یک نوع حلال شیمیایی که مورد مصرف در صنایع چوب ورنگ‌سازی بود، در ابتدای مسیر قزوین - رشت و در نزدیکی قرارگاه پلیس‌راه اقبالیه واژگون شد.

وی افزود: متأسفانه تریلی فوق کاملاً غیراستاندارد و غیرمناسب جهت حمل مواد شیمیایی بوده و عامل اصلی واژگونی نیز همین مسئله است.

مهدیخانی خاطرنشان کرد:  این تریلی و بشکه‌های حامل مواد شیمیایی آن، فاقد برچسب‌های شناسایی مواد بر اساس استاندارهای بین‌المللی بوده که این موضوع سبب اخلال در امر امدادرسانی در زمان بروز حوادث می‌شود.

وی یادآور شد: کوتاهی شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده مواد شیمیایی، سبب بروز حوادث و وقایع تلخ و جبران‌ناپذیری می‌شود که خسارات مالی و جانی و نیز آسیب به محیط‌زیست ازجمله آن‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان در پایان گفت: نیروهای امدادی به‌سرعت در محل حضور یافته و اقدام به رفع خطر و پاکسازی منطقه کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین