|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۶۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
فیلم‌های «زهر مار» نخستین اثر جواد رضویان در مقام کارگردان، «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و «روسی» ساخته امیرحسین ثقفی از سوی شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای اکران مجوز گرفتند.
 فیلم‌های «زهر مار» نخستین اثر جواد رضویان در مقام کارگردان، «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و «روسی» ساخته امیرحسین ثقفی از سوی شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای اکران مجوز گرفتند.

به گزارش ایرنا شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم «ایده اصلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی با موضوع اجتماعی، «زهر مار» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی، کارگردانی جواد رضویان و نویسندگی پیمان عباسی با موضوع کمدی اجتماعی و «روسی» به تهیه کنندگی و نویسندگی علی‌اکبر ثقفی و کارگردانی امیرحسین ثقفی با موضوع اجتماعی را صادر کرد.

در خلاصه داستان فیلم «ایده اصلی» آمده: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند.

رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

«روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، کامران تفتی، میلاد کی مرام، طناز طباطبایی، صابر ابر به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمنامه «روسی» نوشته امیر حسین ثقفی و به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی با موضوع اجتماعی تولید شده است.

فیلم «زهرمار» نخستین تجربه کارگردانی جواد رضویان بازیگر کمدی نام آشنا به حساب می آید. هر چند هیات داوران جشنواره سی و هفتم فیلم آن را پذیرفتند و در جشنواره به اکران درآمد؛ منتقدان نسبت به این اثر واکنش مطلوبی نداشند.

در این اثر بازیگرانی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، علی استادی، سیامک ادیب، شبنم مقدمی، نسیم ادبی، قایق فراهانی، زنده یاد حسین محب اهری، سیامک صفری و رضا رویگری به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «حشمت: فکر نمی‌کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار ...»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین