|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۲۶۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
نکته ی جالب توجه آن بود که از لحظه ی ورود این زوج به محل عکاسی تا قرار گرفتن شان در برابر دوربین ها، نوزاد در آغوش پرنس هری بود. یعنی برخلاف رسم معمول خاندان سلطنتی که مادر در برابر عکاسان، نوزاد را در آغوش نگه می دارد و پدر در کنار او می ایستد، این بار مگان مارکل در کنار پرنس هری که پسرشان را در آغوش داشت ایستاده بود.
 بالاخره اسم و عکس فرزند مگان مارکل و پرنس هری ، عضو جدید خاندان سلطنتی بریتانیا، منتشر شد. روز دوشنبه، خبر تولد این نوزاد سلطنتی به طور رسمی منتشر شد اما برخلاف رسم خاندان سلطنتی، نه مگان مارکل بلافاصله بعد از زایمانش جلوی دوربین خبرنگاران حاضر شد و نه زوج سلطنتی خود تصویری از پسرشان منتشر کردند. اما بالاخره دیروز، پرنس هری و مگان مارکل، با حضور در قصر ویندزور، در برابر دوربین عکاسان قرار گفتند و از نورسیده ی خود رونمایی کردند.

نکته ی جالب توجه آن بود که از لحظه ی ورود این زوج به محل عکاسی تا قرار گرفتن شان در برابر دوربین ها، نوزاد در آغوش پرنس هری بود. یعنی برخلاف رسم معمول خاندان سلطنتی که مادر در برابر عکاسان، نوزاد را در آغوش نگه می دارد و پدر در کنار او می ایستد، این بار مگان مارکل در کنار پرنس هری که پسرشان را در آغوش داشت ایستاده بود. البته این اولین باری نیست که این زوج سلطنتی دست به چنین سنت شکنی هایی می زنند و از قرار معلوم آخرین بار هم نخواهد بود.



بعد از اتمام عکاسی، مگان مارکل و پرنس هری به همراه پسر خود به دیدار ملکه و همسرش، پرنس فیلیپ، رفتند. مادر مگان مارکل هم در این دیدار حضور داشت. در نهایت، زوج سلطنتی با انتشار عکسی از این ملاقات در اینستاگرام خود، نام عضو جدید خاندان سلطنتی را اعلام کردند. آن ها اسم پسر خود را «آرچی هریسون ماونت باتن ویندزور» گذاشته اند.



کاخ باکینگهام اعلام کرده پرنس هری و مگان مارکل خود تصمیم گرفته اند پسرشان، آرچی، هیچ لقب سلطنتی ای نداشته باشد. بنابراین تنها عنوان فرزند آن ها «اِرل دومبارتون» خواهد بود که یکی از عناوین پرنس هری است و او در اسکاتلند با همین عنوان شناخته می شود. این تصمیم زوج سلطنتی از آن حکایت دارد که آن ها سعی دارند تا جایی که ممکن است زندگی عادی ای برای نوزاد سلطنتی خود فراهم کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین