|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۶۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
پیروزبخت در همین زمینه ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران برای تحقق شعار سال و برون رفت از مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه قصد دارد دستورالعمل و روشهای اجرایی مرتبط با استاندارد را تغییر دهد.
 اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و فراکسیون استاندارد، شامگاه یکشنبه با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران با رییس، معاونان و جمعی از مدیران این سازمان دیدار و گفت و گو كردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساین تدبیر و امید؛حمیدرضا فولادگر با اشاره به اهمیت موضوع استاندارد و اقبال سیاستگزاران به موضوع استاندارد گفت: موضوع استاندارد در تمامی قوانین مطرح کشور گنجانده شده است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی با اشاره به رونق تولید گفت: رونق تولید، در گرو کیفیت و استاندارد است .

وی از مسئولان استاندارد خواست تا در یک برنامه کوتاه مدت و بلندمدت، الزامات رونق تولید را از بعد کیفیت و استاندارد شناسایی و برای جمع بندی نهایی ارایه دهند.

فولادگر افزود: راهکارهای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رونق تولید تا انتهای اردیبهشت جمع بندی و در خرداد برنامه های آن ترسیم شود.

نیره پیروزبخت: رویکرد استاندارد، تسهیل شرایط  با هدف رونق تولید است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار، برگزاري نشست هم انديشي با روسا و مسئولان انجمن هاي صنفي، صنعتي و توليدي با هدف رفع موانع تولید را کم نظیر معرفی کرد و گفت:  قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران، شعار رونق تولید و وجود تحریم‌های ناعادلانه، سه مولفه مورد توجه این سازمان بود که آن را با نمايندگان انجمن ها درمیان گذاشتیم.

پیروزبخت در همین زمینه ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران برای تحقق شعار سال و برون رفت از مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه  قصد دارد دستورالعمل و روشهای اجرایی مرتبط با استاندارد را تغییر دهد.

وی افزود: مهمترین برنامه ترسیم شده استاندارد در سال جاری، تمرکز بر کمیت و تجدیدنظر استانداردهاست.

وی با بیان اینکه استاندارد در رونق تولید نقش مهمي ایفا می‌کند، افزود: سازمان ملی استاندارد ایران سال گذشته برای حمایت از تولید داخل، حمایت از واردات مرتبط با تولید و حمایت از صادرات، بسته حمایتی را ارائه و در اختیار بنگاه‌های اقتصادی قرار داد.

پیروزبخت گفت: وجود مقررات فنی واحد تولیدی می تواند طبق ضوابط و قوانین ترسیم و به بهبود فضای کسب وکار کمک کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین