|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
قلعه‌نویی که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این سفر به خاطر همراهی تیم ملی و یا مشکلاتی خروجی در اختیار ندارد، برای این بازی مجبور شد از دو بازیکن بازنشسته در فهرست ذخیره‌هایش استفاده کند.
تیم فوتبال استقلال که برای اخذ روادید سفر به آمریکا راهی ارمنستان شده است در دیداری تدارکاتی برابر شیراک این کشور تن به شکست داد.

 شاگردان امیر قلعه نویی عصر امروز یکشنبه در دیداری دوستانه با شیراک ارمنستان روبرو شد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. استقلال در این بازی با نتیجه 3 بر صفر عقب بود اما در دقیقه 88 با پنالتی قاضی و در دقیقه 90 با گل یعقوب کریمی فاصله را به حداقل رساند.

امیر قلعه‌نویی که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این سفر به خاطر همراهی تیم ملی و یا مشکلاتی خروجی در اختیار ندارد، برای این بازی مجبور شد از ستار همدانی و ادموند اختر دو بازیکن بازنشسته در فهرست ذخیره‌هایش استفاده کند.

استقلال بازی را با ترکیب رافائل داسیلوا، پژمان نوری، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، یعقوب کریمی، محمد خلیلی، علیرضا رمضانی، محمد قاضی و مهدی کریمیان شروع کرد و در نیمه دوم ستار همدانی جانشین برهانی شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین