کد خبر: ۲۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به اقدامات تروریستی و جنایات وحشیانه داعش در منطقه گفت: داعش ورژن جدیدی است که از سوی آمریکا و اسرائیل پدید آمده است، مأموریت این گروه تروریستی، انجام جنایات وحشیانه اسرائیل است.
علیرضا خسروی پس از بازدید از چندین پروژه مسکن مهر سمنان، در مسجد پیامبر اعظم(ص) مسکن مهر در جمع مردم، افزود: در گذشته شاهد جنایات وحشیانه القاعده بودیم، امروز نیز با ورژن جدیدی به نام داعش جنایت وحشیانه‌ای علیه شیعیان و مسلمانان منطقه انجام می دهند و مطمئن باشید بعد از این با نام و ورژن دیگری به جنایات وحشیانه خود ادامه خواهند داد.

وی خطاب به برخی کشورهای عربی و غرب گفت: این ماری که امروز در آستین خود پرورش داده‌اید، ابتدا خودتان را نیش زده است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات مطلوب و مفید دولت در بخش‌های مختلف گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، همه ما موظف هستیم دولت را حمایت کنیم چون پیروزی دولت در عرصه و سیاست خارجی، مذاکرات با غرب و اروپا، و انجام فعالیت های داخلی، پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خسروی ادامه داد: همه باید کمک کنیم دولت در رسیدن به اهداف خود موفق و پیروز باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب در بخش اقتصادی نیز گفت: امنیت روانی که از لحاظ اقتصادی در جامعه به وجود آمده، بسیار خوب و مفید است و ادامه پیدا کردن کنترل تورم، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با مطلوب ارزیابی نمودن فعالیت‌های دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: امیدواریم گام های مفیدی که در این بخش برداشته شده است، تندتر شود.

خسروی با اشاره به اینکه بهداشت مقدم بر درمان است، افزود: دولت باید بخش بهداشت را جدی تر بگیرد و نباید بهداشت به فراموشی سپرده شود، چون هر چه قدر برای درمان هزینه شود و به بهداشت هیچ توجهی نشود، بی فایده است.

نائب رئیس کمیته آب کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع وخیم آب و خشکسالی در کشور، گفت: چاره‌ای جز انتقال آب از دریای خزر به کویر مرکزی کشور نداریم، انتقال آب خزر یک طرح ملی و کشوری است و حدود 13 استان کشور از همان محلی که انتقال آغاز می شود تا کویر مرکزی کشور از این طرح بهره مند می شوند.

خسروی با اشاره به اینکه هشت استان مرکزی در قلب کشور امروز با بحران آب و خشکسالی مواجه هستند، گفت: بحران آب، امنیت قلب کشور با هشت استان آن را به خطر انداخته است، اگر این استان‌ها خالی از جمعیت شوند، حاشیه نشینی اطراف تهران و سایر استان ها و بسیاری از آسیب های دیگر را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه باید شهرداری در مسکن مهر حاضر و خدمات ارائه کند، گفت: بخشی از جمعیت شهر در مسکن مهر ساکن هستند و در آینده‌ای نزدیک بخشی از هزینه‌های شهرداری را پرداخت و درآمد شهرداری از این محل تأمین خواهد شد، این پذیرفته نیست که شهرداری در مسکن مهر خدمات ارائه ندهد.

خسروی ادامه داد: باید بخشی از فعالیت شهرداری در منطقه مسکن مهر شکل بگیرد تا رضایتمندی مردم تأمین شود، مسکن مهر با تمام نقاط قوت و خوبی که داشت، دارای ضعف‌هایی نیز بود که دولت، شهرداری، مسکن و شهرسازی و... باید برای برطرف نمودن مشکلات مردم در مسکن مهر اقدام نمایند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه همچنین گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه انتخابیه در بخش های عمرانی، راه و ترابری، آموزش عالی، بهداشت و درمان و... ارائه کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین