|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
طی اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم‌مرغ در سطح شهر مشهد در هفته گذشته و انجام 17 بازدید از این مراکز، بیش از 10 تن تخم مرغ بدون نشانه که خارج از یخچال در 840 کارتن نگهداری و عرضه می‌شد ضبط شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: گروه نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد 10 تن تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری را در مشهد ضبط کردند.

 هادی زارعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم‌مرغ در سطح شهر مشهد در هفته گذشته و انجام 17 بازدید از این مراکز، بیش از 10 تن تخم مرغ بدون نشانه که خارج از یخچال در 840 کارتن نگهداری و عرضه می‌شد ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه 17 پرونده تشکیل و تمامی آن‌ها به علت عرضه غیر بهداشتی و شبهه در تاریخ تولید و انقضا جهت رسیدگی به تعزیرات استان ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: محموله‌های یاد شده پس از انجام آزمایشات ارگانولپتیک و احراز قابلیت مصرف انسانی برای مصارف صنعتی هدایت شده است.

وی از شهروندان خواست تا از خرید تخم مرغ فاقد نشان دامپزشکی و خارج از یخچال پرهیز کرده و هرگونه موارد تخلف در این خصوص و نیز سایر موارد تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی را با تلفن ۱۵۱۲، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس @dampezeshkirazavi  اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین