|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
فروش کتاب ناشران دیگر در غرفه‌ها، فروش کالای غیر کتابی و فروش اسباب‌بازی بیشترین تخلفات در این بخش به شمار می‌آید.
مدیر بخش کودک و نوجوان سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تا روز هشتم این رویداد، 20 غرفه از بخش کودک و نوجوان به دلیل تخلف، از حضور در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران محروم شده‌اند.

 مسعود گلابی عنوان کرد: طی روزهای گذشته از ابتدای نمایشگاه کتاب تهران، 35 غرفه از میان 270 غرفه به دلیل تخلف جریمه شد‌ه‌اند.

وی افزود: در این میان رأی‌هایی مثل تعطیلی غرفه به مدت نیم‌ روز، یک روز و قطع دستگاه کارتخوان برای غرفه‌های متخلف پیش‌بینی شده است.

گلابی با اشاره به بخش عمده تخلفات در غرفه‌ها، توضیح داد: فروش کتاب ناشران دیگر در غرفه‌ها، فروش کالای غیر کتابی و فروش اسباب‌بازی بیشترین تخلفات در این بخش به شمار می‌آید.

وی یادآور شد: تا روز گذشته حدود 15 رأی از سوی هیات رسیدگی به تخلفات صادر شده است که به موجب آن تعطیلی یک روزه برای غرفه‌های متخلف در نظر گرفته شده است.

گلابی با بیان اینکه در برخی احکام صادر شده، مجازات‌های سنگین در نظر گرفته شده است، گفت: از میان رأی‌هایی که طی روزهای گذشته صادر شده است، 20 غرفه از حضور در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران محروم شدند.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه هزار و 200 ناشر با حدود 437 هزار کتاب شامل دو هزار و 400 ناشر داخلی با 300 هزار عنوان کتاب و حدود 800 ناشر خارجی از 30 کشور جهان با 137 هزار عنوان کتاب حضور دارند.

چین به عنوان میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب، 94 ناشر را با چهارهزار عنوان و 15هزار جلد کتاب به نمایشگاه آورده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین