|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۲۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
حماس همه اقدامات لازم را برای موفقیت این کنفرانس انجام داده است و کسی نمی تواند به بهانه تفرقه و جدایی فلسطینیان از ارائه کمک سرباز بزند و مانع کمک شود زیرا یک حکومت واحد از سوی فلسطینیان وارد مذاکره شده است.
سخنگوی حماس گفت، اگر بازسازی و رفع محاصره نوار غزه جدی گرفته نشود، اوضاع در این منطقه به حالت وخیم در خواهد آمد.

 سامی ابوزهری، سخنگوی حماس در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: انتظار داریم که شرکت کنندگان در کنفرانس بازسازی نوار غزه به وعده های خود عمل کرده و هر چه سریعتر مصالح ساختمانی مورد نیاز را به این منطقه ارسال کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما تجربه خوبی از کنفرانس بازسازی در سال 2009 نداریم و نمی خواهیم بار دیگر تجربه تلخی داشته باشیم.

ابوزهری تصریح کرد: حماس همه اقدامات لازم را برای موفقیت این کنفرانس انجام داده است و کسی نمی تواند به بهانه تفرقه و جدایی فلسطینیان از ارائه کمک سرباز بزند و مانع کمک شود زیرا یک حکومت واحد از سوی فلسطینیان وارد مذاکره شده است.

وی افزود: در عین حال باید بگویم که همچنان شرایط انفجار در نوار غزه وجود دارد و اگر جامعه جهانی خواستار جلوگیری از انفجار دوباره است باید مشکلات این منطقه را جدی گرفته و با رفع کامل و واقعی محاصره نوار غزه و بازسازی این منطقه از بروز حوادث بعدی که بسیار سهمگین تر خواهند بود جلوگیری کند. 
  
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین