|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵
کد خبر: ۲۶۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
نکته قابل توجه درباره «برنده باش» این است که پیش از آغاز پخش اولین قسمت‌های آن مدیران شبکه درباره بخت‌آزمایی مورد سوال قرار گرفته بودند.
 نکته قابل توجه درباره «برنده باش» این است که پیش از آغاز پخش اولین قسمت‌های آن مدیران شبکه درباره بخت‌آزمایی مورد سوال قرار گرفته بودند.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه اولین‌بار در مرداد سال۹۷ با سوالی درباره شائبه بخت‌آزمایی در شیوه انتخاب شرکت‌کننده‌های «برنده باش» روبه‌رو شد.

او در پاسخ به این سوال با اشار ه به اینکه معنای بخت‌آزمایی را برخی نمی‌دانند که به این برنامه نسبت داده‌اند، گفت: «فرآیند مسابقه به گونه‌ای است که همه چیز را مخاطبین روی آنتن تلویزیون می‌بینند و ۱۵ سوالی که واقعاً سخت و دشوار است، طی یک فرآیند کاملاً علمی و اصولی مسابقه‌ای تلویزیونی توسط برگزیدگان پاسخ داده می‌شود. در نهایت جایزه صدمیلیونی به برنده نهایی که از سطح دانش و اطلاعات عمومی قابل توجهی برخوردار باشد تعلق می‌گیرد.

اما امروز که برخی واژه «بخت آزمایی» را به این برنامه نسبت دادند تعجب کردم چون به معنای این واژه و محتوا و مفهوم برنامه «برنده باش» پی نبرده‌اند. چرا که در موقع بخت‌آزمایی، شخص باید یک پول اندکی پرداخت و جایزه بزرگی دریافت کند. اما این اتفاق با برنامه «برنده باش» نمی‌افتد، زیرا در مسابقه آنلاین طول هفته که برگزیدگان به مسابقه اصلی راه پیدا می‌کنند، هیچ پولی از شخص دریافت و جایزه‌ای هم داده نمی‌شود. در مسابقه تلویزیونی که از برترین‌های هفته این اپلیکشن، انتخاب می‌شوند، برنده نهایی وقتی به همه سوالات سخت پاسخ داد صاحب جایزه میلیونی این مسابقه می‌شود که برخی اوقات هم امکان دارد مسابقه برنده نداشته باشد.»

به نظر می‌رسد این فرافکنی از ابتدا درباره این برنامه وجود داشت تا در نهایت به استفتاء از یک مرجع تقلید و پس از آن به تذکر رهبری منجر شود و تعطیلی برنامه را در پی داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین