|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۲۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه به نقل از منابع نظامی این کشور از کشته شدن تعداد زیادی از تروریست ها در حمله ارتش به مخفیگاهای آنها در حومه تلبیسیه و حمص خبر داد.
یگان هایی از نیروهای ارتش امروز موفق شدند با حمله به مخفیگاههای تروریست ها در روستای 'مشرفه' و 'طیبه' در 'حوله' و 'تلبیسه' در حومه حمص، تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کنند.

براساس این گزارش، ارتش سوریه همچنین با یورش به محل های تجمع تروریست ها و مخفیگاههای آنان در کفرلاتا، منطف، قمیناس، تل مینس، جرجناز، سراقب، اطراف جبل اربعین و حلوز تعداد دیگری از این تروریست ها را کشته یا زخمی کرد.

این گزارش حاکی است: ارتش سوریه توانست با به کنترل در آوردن منطقه 'عین ترما' و مناطق اطراف آن در ریف دمشق، ثبات و امنیت را به چند منطقه و روستا در حومه حلب بازگرداند.

همچنین یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز توانستند با به کنترل در آوردن وادی 'عین ترما' و مناطق اطراف آن، تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت برساندند.

بر اساس این گزارش،یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح این کشور نیز موفق شدند شماری از تروریست ها را در 'جاسم' و 'الحاره' و غرب منطقه عتمان در حومه درعا متواری سازند.

آنها همچنین موفق شدند با همکاری گروه های دفاع مردمی به نوعی ثبات و امنیت را به باشکوی، ام الجرن، قاشوطه، الواویه، البرزانیه، رسم الحلو، دیمنان، رسم الشیخ و الحسینیه در حومه حلب به این مناطق بازگردانند و در ادامه کنترل تاسیسات آبی اطراف کارخانجات دفاعی در حومه حلب را در اختیار گرفته و تعدادی از تروریست ها را در این مناطق به هلاکت برسانند.

گروههای مسلح و تروریستی همچون داعش که با حمایت غرب و برخی از همپیمانان منطقه آمریکا ایجاد شده اند، جنایت هولناکی را در سوریه مرتکب شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین