|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
تحریم برای ایران مساله جدیدی نیست بلکه این تحریم‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ تا به امروز وجود داشته است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این تحریم ها بر روی جنبش جهاد تاثیر نخواهد گذاشت.

 ولید القططی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با دنیا الوطن در پاسخ به سوالی در رابطه با تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تأثیر آن بر جنبش جهاد گفت: ما این تحریم‌ها را نمی‌پذیریم و آنها را محکوم می‌کنیم. این تحریم‌ها در راستای ادامه سرکشی‌های آمریکا در منطقه و تحمیل خواسته این کشور بر منطقه عربی و اسلامی است.

وی افزود: تحریم برای ایران مساله جدیدی نیست بلکه این تحریم‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ تا به امروز وجود داشته است.

القططی گفت: سلاح و تجهیزات جنبش جهاد اسلامی بخشی از اقتدار ملت فلسطین است، ما منکر حمایت‌های ایران از تمام نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین از جمله جنبش جهاد نیستیم اما در نهایت امر جنبش جهاد یک جنبش مقاومت فلسطینی است که ریشه در ملت فلسطین دارد و قدرت خود را از ملت فلسطین می‌گیرد. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مساله جدیدی نیست تا بتواند بر جنبش جهاد اسلامی تأثیر بگذارد.

عضو جنبش جهاد در پایان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از جنبش جهاد حمایت می‌کند و در طول این زمان ایران در تحریم هم بود. این تحریم‌ها بر روی قدرت مقاومت تأثیر نگذاشته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین