|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۶۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در همایش روز جهانی دختران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط همایش با سند ۲۰۳۰ توضیحاتی ارائه داد.
 جام جم آنلاین نوشت: امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در همایش روز جهانی دختران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط همایش با سند ۲۰۳۰ توضیحاتی ارائه داد.

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در همایش روز جهانی دختران درپاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط همایش با سند ۲۰۳۰ بیان کرد: متاسفانه از دو روز قبل از شروع همایش یک سری شیطنت هایی در حال انجام شدن است که بنده اطلاعی ندارم که در پشت صحنه این شیطنت ها چه موضوعاتی پنهان شده است . یکی از بدترین شیطنت هایی که انجام شده همین پوستری است که به اسم همایش ما درست شده و در پوستر اسم سند ۲۰۳۰ قید شده است که بنده پوستر را دیروز از جانب آقای جهرمی وزیر ارتباطات دریافت کردم و ایشان هم از انتشار این پوستر متعجب شده بودند.

وی ادامه داد : در راستای انتشار این پوستر تحقیقاتی صورت گرفت که معلوم شد که این پوستر از طرف سازمان و از طرف پارتنر های همکار با سازمان و همایش منتشر نشده و کاملا جعلی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین