|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۶۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
سرمربی ذوب‌آهن درباره دیدار با تراکتورسازی گفت: «اگر بتوانیم به رده ششم جدول برسیم یعنی به رده چهارم صعود کردیم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران است.»
 سرمربی ذوب‌آهن درباره دیدار با تراکتورسازی گفت: «اگر بتوانیم به رده ششم جدول برسیم یعنی به رده چهارم صعود کردیم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران است.»

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان درباره دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: «فردا آماده هستیم و با تمام وجود و احترام برای تراکتورسازی به میدان می‌رویم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران است. این دیدار به اندازه بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و حتی استقلال با پدیده دشوار است. اگر مراقب نباشیم همانند بازی قبل جریمه می‌شویم. اگر مقابل تراکتورسازی دوام بیاوریم، می‌توانیم امتیاز بگیریم. در ۵۴ روز وقفه جام ملت‌ها بیشترین سود را بردیم، امروز بیشتر به کارهای تاکتیک می‌پردازیم و کارهای بدنی را به پس از پایان لیگ موکول کرده‌ایم.»

او درباره رقیب تبریزی گفت: «تراکتورسازی بازیکنان خوبی مثل دژاگه، شجاعی و حاجی‌صفی دارد. همچنین بازیکنان خارجی این تیم استخوان‌بندی این تیم را تشکیل داده‌اند و سه بازیکن فصل قبل ذوب آهن یعنی مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان وظیفه دوندگی در این تیم را به عهده دارند. به هیچ وجه دیدار با تراکتورسازی را فدای لیگ قهرمانان آسیا نمی‌کنیم و با تمام قوا برابر این تیم قرار می‌گیریم. برای بازیکنانم رونالدو را مثال می‌زنم که خیلی خوب بازی می‌کند. در لیگ ایران تنها اشکان دژاگه است چنین کیفیتی دارد. بقیه بازیکنان همواره توپ را می‌دهند و سپس توپ‌گیری می‌کنند. در دیدار پرتغال برابر ایران، اگر توپ دقیقه پایانی ایران گل می‌شد، رونالدو تا پایان حسرت فرصت‌سوزی‌اش در ضربه پنالتی را می‌خورد. این اشکال تیم ما است و باید آن را رفع کنیم.»

منصوریان درباره دو شکست اخیر تراکتورسازی گفت: «این موضوع شمشیر دو لبه است. یک لبه آن انگیزه زیاد این تیم برای جبران آن نتایج است. این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای تراکتورسازی باشد و لبه دیگر آن سومین شکست متوالی و بیشتر به حاشیه رفتن تیم است. مدیریت این شمشیر دو لبه بر عهده سرمربی تراکتورسازی است.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین