|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
تیم های عملیاتی این اداره مشکل قطعی آب در مناطق مربوطه را برطرف کردند اما مدتی بعد به دلیل جنس بستر زمین دوباره به مشکل خوردیم و مجبور شدیم آن مسیر را مجدد تعمیر کنیم.
  آبفا شهر تهران علت قطعی آب در برخی مناطق جنوب غرب پایتخت طی روز گذشته را نشست زمین در نتیجه بارش ها اعلام کرد.

 آب این مناطق از پیش از ظهر دیروز قطع شد و در برخی مناطق تا ساعت یک بامداد ادامه داشت.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این منطقه به دلیل جنس خاک و وضعیتی که وجود دارد فرونشست اتفاق افتاد که قبلا هم شاهد چنین حادثه ای بودیم.

حمیدرضا نامداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت: برای رفع قطعی آب و اتصال به شبکه آب اقدامات لازم صورت گرفت که زمان بَر بود.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران گفت: تیم های عملیاتی این اداره مشکل قطعی آب در مناطق مربوطه را برطرف کردند اما مدتی بعد به دلیل جنس بستر زمین دوباره به مشکل خوردیم و مجبور شدیم آن مسیر را مجدد تعمیر کنیم.

به گزارش ایرنا محدوده ای که با قطع آب مواجه شده بودند حوالی خیابان های هاشمی، قزوین، تقاطع خیابان استاد معین و هاشمی و از شرق بلوار دکتر عبیدی گزارش شده بود.

معاون آبفا منطقه 5 تهران با بیان اینکه باید شهرداری به منظور جلوگیری از قطعی آب اقدام کند گفت: این نقطه با توجه به اقدامات انجام شده بعید به نظر می رسد که مجدد به مشکل بخورد و با قطعی آب مواجه شویم اما باید شهرداری تعمیراتی را در جوی آب انجام دهد.

نامداری خاطرنشان کرد: در این زمینه با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صحبت کرده ایم و قرار شده است از امروز تعمیرات انجام شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین