|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
سطح مسابقات بسیار بالا بود و وزنه بردارهای خوبی در این بازی ها شرکت کرده بودند. اغلب کسانی که بودند قهرمان های المپیک و رکورد دارهای جهان بودند.»
 وزنه‌بردار جوان ایران در مسابقات بزرگسالان آسیا شرکت کرد.

 میرمصطفی جوادی با مجموع ۳۳۶ کیلوگرم در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان آسیا در رده ششم قرار گرفت. میرمصطفی جوادی وزنه بردار جوان ایران که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین شرکت کرده بود درباره شرایط این بازی ها گفت:« این اولین مسابقات برون مرزی بود که من در آن وزنه می زدم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و وزنه بردارهای خوبی در این بازی ها شرکت کرده بودند. اغلب کسانی که بودند قهرمان های المپیک و رکورد دارهای جهان بودند.»

او ادامه داد:« من در رده 81 کیلو گرم شرکت کردم و در یک ضرب و حرکت اول موفق شدم وزنه 143 کیلوگرم را مهار کنم و در حرکات دوم و سوم هم وزنه های 150 و 154 کیلو را با موقفیت ثبت کردم. در دو ضرب هم هدف ما اول این بود که در جدول باقی بمانیم و بعد به سراغ مدال برویم. در حرکت اول من وزنه 182 کیلو را مهار کردم و برای حرکت دوم به سراغ کسب مدال در حرکت دوضرب رفتیم که متاسفانه نتوانستم وزنه های 194 و 195 کیلو را مهار کنم. در این مسابقات من موفق شدم رکورد ایران در رده جوانان و بزرگسالان را جابجا کنم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین