|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۱
کد خبر: ۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
امیر مهدی‌زاده به خاطر کسب طلای بازی‌های آسیایی برای مسابقه‌های جهانی فیکس شده بود و بقیه نفرات را هم کادر فنی انتخاب کرد. البته سعید حسنی‌پور هم اگر می‌ماند برای مسابقه‌های جهانی فیکس می‌شد.
رییس فدراسیون کاراته در مورد برگزار نشدن مسابقه‌های انتخابی و معرفی نفرات با نظر کادر فنی گفت: از تصمیم آن‌ها دفاع می‌کنم و به آن‌ها حق می‌دهم.

علیرضا سمندر در حاشیه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی در کمیته تیمی در پاسخ به این سوال که چرا نفرات کمیته انفرادی برای حضور در مسابقات جهانی انتخابی نزدند اظهار کرد: تا دو روز قبل از مسابقه‌های انتخابی قرار بود همه ملی‌پوشان در این رقابت‌ها شرکت کنند اما همان روز (چهارشنبه) کادر فنی به همراه عاشوری، مدیر تیم‌های ملی به اتاق من آمدند و با هم صحبت کردیم. آن‌ها دلایل خاص خودشان را آوردند و گفتند که اگر قرار باشد ما مسئولیت فنی را داشته باشیم، باید خودمان هم نفرات را انتخاب کنیم که من بعد از شنیدن دلایل قانع شدم.

وی افزود: امیر مهدی‌زاده به خاطر کسب طلای بازی‌های آسیایی برای مسابقه‌های جهانی فیکس شده بود و بقیه نفرات را هم کادر فنی انتخاب کرد. البته سعید حسنی‌پور هم اگر می‌ماند برای مسابقه‌های جهانی فیکس می‌شد.

رییس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که چرا سجاد گنج‌زاده علی‌رغم آن کار ناشایستی که در بازی‌های آسیایی انجام داد باز هم در ترکیب تیم ملی برای مسابقه‌های جهانی قرار دارد گفت: در صحبتی که با او داشتم قانع شد که اشتباه کرده است و تعهد اخلاقی و کتبی داد و او از کار اشتباهی که در اینچئون کرده بود ابراز ندامت کرد. من به عنوان رییس فدراسیون در قبال جوانان این مملکت مسئول هستم. کادر فنی هم صحبت او را پذیرفت و به خاطر مسائل فنی او برای مسابقه‌های جهانی انتخابی شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی ملی‌پوشان به خاطر اعتراض به این نوع انتخاب نفرات در رقابت‌های انتخابی شرکت نکردند گفت: کادر فنی این تصمیم را گرفت و من از آن حمایت می‌کنم. ضمن آنکه شرکت در انتخابی‌ها آزاد بود و چندین نفر انصراف دادند که این تصمیم خودشان است، مشکلی هم وجود ندارد.

سمندر در پاسخ به این سوال که چرا مسعود رهنما سرمربی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی حاضر نبود گفت: او تا شب قبل از انتخابی‌ها هم در تهران حضور داشت اما در صحبتی که با هم داشتیم، گفت که کار دارد و باید برود. ما هم قبول کردیم و گفتیم مشکلی ندارد.

رییس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که در بازی‌های آسیایی گفته بودید از عملکرد کادر فنی ناراحت هستید گفت: ناراحتی من از کادر فنی تنها به خاطر اتفاقات مسابقه‌ی سجاد گنج‌زاده بود. از کادر فنی انتظار داشتم که نگذارند سجاد چنین کاری کند. من به خاطر آن کار شخصا از رییس کمیته داوران عذرخواهی کردم و این موضوع برای کسی که رییس فدراسیون است، خوب نیست. من به خاطر آن کار شکستم.

سمندر در پاسخ به این سوال که چرا خبر اعلام سرمربی‌گری مسعود رهنما در تیم ملی را وسط بازی‌های آسیایی اعلام کرد و باعث شد تیم به هم بریزد گفت: اصلا قصد اعلام این خبر را نداشتم. حکم مسعود رهنما را 20 روز قبل از مسابقه‌ها زده بودم و به عنوان کادر فنی به اینچئون آمده بود. اعضای کادر فنی هم در جریان این تصمیم بودند پس چطور می‌شود که بگویند ما ناراحت هستیم. رهنما حتی دو اردوی آخر تیم ملی را به طور کامل در کنار ملی‌پوشان بود پس این حرف‌ها درست نیست.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین