|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرده است، بدلیل لغزنگی جاده ها و کاهش دید جهت عبوراز جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
  اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بامداد فردا تا اواخر وقت دوشنبه در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی و به شهروندان توصیه می شود در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند.
به نقل از اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، با فعالیت سامانه بارشی، رگبار، رعد و برق و تند باد موقتی در مناطق شمالی استان و ارتفاعات در بعضی ساعات مه و بارش برف و کولاک و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

این گزارش می افزاد: تا بعدازظهر سه شنبه بارش در ارتفاعات استان ادامه دارد، همچنین از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در اکثر مناطق به خصوص جنوب و غرب استان در بعضی ساعات ورزش باد شدید پیش بینی می شود.

براساس این گزارش تا روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) کاهش محسوس دما (5 تا 8 درجه) درسطح استان انتظار می رود.

اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرده است، بدلیل لغزنگی جاده ها و کاهش دید جهت عبوراز جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (11،21) ، (6،16) و (15، 4) درجه سانتیگراد خواهد بود.

ورامین با دمای 22 درجه سانتیگراد و فیروزکوه-امین آباد، با دمای 2- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین