|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
اولین محل تامین می‌تواند از ۵ درصد امکان جابه جایی در ارقام ردیف های قانون بودجه باشد که دولت می‌تواند لحاظ کند و مبلغی حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان از این محل تامین می‌شود.
 امیرآبادی گفت: اولین محل تامین می‌تواند از ۵ درصد امکان جابه جایی در ارقام ردیف های قانون بودجه باشد که دولت می‌تواند لحاظ کند و مبلغی حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان از این محل تامین می‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی درباره منابع تامین خسارت سیل به خبرآنلاین گفت: اولین محل تامین می‌تواند از ۵ درصد امکان جابه جایی در ارقام ردیف های قانون بودجه باشد که دولت می‌تواند لحاظ کند و مبلغی حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان از این محل تامین می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در بودجه ردیف‌هایی برای شرایط بحرانی داریم برای مثال بنیاد مسکن، وزارت شهرسازی، بهزیستی و... در این زمینه یک ردیف بودجه دارند که می‌توان از این ردیف‌های بودجه نیز استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره برداشت از صندوق توسعه ملی نیز گفت: در قانون بودجه از منابع صندوق توسعه ملی ۱۵۰ میلیون دلار به آبخیزداری و همچنین ۱۵۰ میلیون دلار به آب‌رسانی روستایی اختصاص داده شد که دولت می‌تواند از این محل برای جبران خسارت نیز استفاده کند. ما این موارد را به کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهاد دادیم که آنها را بررسی و تمامی منابع را برآورد کنند. اگر چنانچه دولت به این نتیجه رسید که منابع برای جبران خسارت کم است در این صورت دوباره تصمیم می‌گیریم که منابع جدیدی ایجاد کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس درباره احتمال افزایش قیمت سوخت برای ایجاد درآمدی جدید به منظور جبران خسارت گفت: ما یک طرحی را برای رونق اقتصادی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا تنظیم کرده‌ایم که این موارد را در آن طرح بررسی می‌کنیم. در این طرح بحث افزایش قیمت سوخت در جهت جبران خسارات نیز بحث شده است.  



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین