|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مرد افغاني که همسر دوم خود را به خاطر سوءظن در مشهد کشته بود، پس از انجام حدود يک ماه فعاليت هاي اطلاعاتي توسط کارآگاهان پليس جنايي مشهد در پرديس کرج دستگير شد و اعتراف کرد به خاطر سوءظن نسبت به همسرش، او را به طرز وحشتناکي کشته است.

به گزارش خراسان، يازدهم تير گذشته، صاحبکار زني که در زمين هاي کشاورزي کار مي کرد به خاطر جويا شدن از علت غيبت کارگرش به در منزل آن ها واقع در روستاي مهدي آباد رفت. اما هر چه در منزل ويلايي را کوبيد، کسي در را باز نکرد وقتي از روي در داخل حياط را نگاه کرد متوجه شد که در اتاق باز است اين مرد که از وضعيت موجود بسيار نگران شده بود همسايه ها را خبر کرد و به اتفاق آنان وارد منزل شدند اما ناگهان جسد غرق به خون زني ۳۰ ساله را ديدند که آثار ضربات چاقو بر بدنش نمايان بود.

اين گزارش حاکي است: در پي اطلاع آنان به پليس ۱۱۰، مأموران کلانتري شهيد رجايي مشهد براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند و با تأييد درستي خبر، قاضي ويژه قتل عمد را در جريان ماجرا گذاشتند. عقربه هاي ساعت ۳ بعدازظهر را نشان مي داد که قاضي موحدي راد به همراه کارآگاهان پليس جنايي، آگاهي و عوامل بررسي صحنه جرم تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند. جسد مربوط به زني تبعه افغانستان بود که آثار ضربات متعدد چاقو بر نواحي مختلف بدنش وجود داشت.

در همين حال نيز کابل برق يک دستگاه سشوار حدود ۲ دور به اطراف گردنش پيچانده شده و با يک رشته روسري محکم بسته شده بود. پزشک قانوني نيز که در محل جنايت حضور يافته بود علت مرگ را انسداد راه تنفسي با جسم رشته اي اعلام کرد. در عين حال با دستور قضايي، جسد براي انجام معاينات دقيق تر به پزشکي قانوني انتقال يافت و تلاش کارآگاهان براي دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت آغاز شد. بررسي هاي قاضي موحدي راد نشان مي داد که مقتوله داراي چند فرزند است و همسرش نيز که حدود ۶۰ سال سن دارد ناپديد شده است.

 با پي گيري اين موضوع مشخص شد که مرد ۶۰ ساله فرزندانش را به يکي از بستگانش سپرده و به مکان نامعلومي گريخته است. با به دست آمدن اين اطلاعات، مرد افغاني تحت تعقيب قرار گرفت و مشخص شد که او قبلاً با زن ديگري نيز ازدواج کرده بود و فرزنداني از همسر اول خود دارد.

گزارش خراسان حاکي است: تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اين که کارآگاهان اداره جنايي به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد مرد مذکور به کرج گريخته و از آن جا با دخترش تماس گرفته است تا او را به اجبار به کرج کشانده و به عقد فردي درآورد.

کارآگاهان با دستورات و راهنمايي هاي قاضي ويژه قتل عمد چهارشنبه گذشته عازم تهران شدند و با انجام يک سري فعاليت هاي پليسي و اطلاعاتي موفق شدند محل اختفاي متهم را در شهرک پرديس شناسايي کنند. گروهي از کارآگاهان که با سرپرستي کارآگاه حميدفر عمليات دستگيري وي را در دستور کار داشتند با يک قرار صوري موفق شدند مرد ۶۰ ساله را دستگير کنند.

متهم که به مشهد منتقل شده بود با دستور سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي آگاهي خراسان رضوي) مورد بازجويي هاي فني قرار گرفت و اعتراف کرد با همدستي يکي از بستگانش ضربات چاقو را بر بدن همسرش وارد کرده است.

وي انگيزه خود از ارتکاب قتل را نيز سوءظن عنوان کرد و گفت: احتمال مي دادم همسرم با فرد ديگري ازدواج کرده است. بنابراين گزارش، بررسي هاي پليس با صدور دستورات قضايي براي کشف زواياي پنهان اين پرونده جنايي همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین