|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
وقتی ترکیب تیم آبادان را می‌بینم، یک تیم پرمهره می‌بینم که نشان می‌دهد جایگاهشان در جدول پایین‌تر از حد انتظار است. آن‌ها تلاششان را می‌کنند که خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند.
 سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان حضور پیدا کرد.

 تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا بازی خیلی جذاب و داربی دیگری برای استان خوزستان داریم. همیشه من می‌شنوم درباره عشق آبادانی‌ها به فوتبال و شعار برزیلته! ما به فکر ساختن یک تیم بزرگ برای فولاد و فوتبال ایران هستیم. دوستان ما همیشه صبح تا شب برای بهبود امکانات ورزشگاه فولاد تلاش می‌کنند که به بازیکنان و ما انگیزه می‌دهد. این ورزشگاه زیباترین قسمت اهواز است و هوادارانی که سه ساعت زمان می‌گذارند و به ورزشگاه می‌آیند، از بازی لذت می‌برند.

او افزود: ما در پنج بازی آینده به فکر کیفیت خوب فوتبال و امتیازات هستیم. همچنین به بازیکنان نگاه می‌کنیم تا ببینیم که کدام یک از آن‌ها می‌توانند به آینده فولاد کمک کنند. همیشه می‌گویم که سن بازی نمی‌کند، بلکه بازیکن باکیفیت به زمین بازی می‌رود. خیلی مهم است که در ساخت یک باشگاه بتوانیم تمامی نقص‌ها را در نظر بگیریم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور صنعت نفت آبادان در پایین جدول رده‌بندی، مقابل این تیم هجومی بازی می‌کنند، توضیح داد: وقتی ترکیب تیم آبادان را می‌بینم، یک تیم پرمهره می‌بینم که نشان می‌دهد جایگاهشان در جدول پایین‌تر از حد انتظار است. آن‌ها تلاششان را می‌کنند که خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند.

قطبی در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان کنونی فولاد، فصل آینده در این تیم می‌مانند، بیان کرد: هنوز تصمیم گرفته نشده است. باید ببینیم که چه بودجه‌ای در اختیار ما قرار می‌گیرد و باشگاه در چه جهتی حرکت می‌کند. اگر بخواهیم بازیکنی اضافه کنیم باید کیفیتی بالاتر از کیفیت بازیکنان کنونی داشته باشیم.

او درباره شهر اهواز و باشگاه فولاد اظهار کرد: من عاشق کارم هستم. بعضی اوقات در خانواده‌ام می‌گویم اگر یک باشگاه در کره ماه هم باشد به آن‌جا می‌روم تا کار کنم. مهم‌تر از کیفیت زندگی، عشق من به کارم است. مردم اهواز خونگرم و عاشق فوتبال هستند. نکته دیگر استعدادهایی است که در این بخش قرار دارد. مهم‌ترین نکته هم ورزشگاه باکیفیت و زیبایی است که فولاد دارد و می‌توانیم همانند باشگاه‌های بزرگ اروپایی تصمیمات بزرگی بگیریم. تا آخرین نفس عاشق کار و تیمی که با آن کار می‌کنم هستم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با او داشته است، گفت: باشگاه با من صحبت کرده ولی هنوز راجع به جزئیات صحبت نکردیم. این صحبت‌ها در یک ماه آینده و تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین