|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۵۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
در این رابطه جهت تسهیل در تردد و تخلیه بار ترافیکی شهرهای شمال غربی استان مازندران، تردد از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
 ورامین _رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۶ الی ۲۴ یکشنبه به دلیل تخلیه بار ترافیکی از آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد شد.

 سرهنگ سیاوش محبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی پلیس راه شرق استان تهران ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۷ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه سال جاری از محورهای هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان ممنوع است.

محبی اضافه کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور هراز، افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ چهارشنبه، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه، از ساعت ۱۲ الی ۲۴ شنبه ۳۱ فروردین و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت سال جاری از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: در این رابطه جهت تسهیل در تردد و تخلیه بار ترافیکی شهرهای شمال غربی استان مازندران، تردد از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

محبی از آمادگی کامل مأموران پلیس راه جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و نهایت همکاری در تأمین نظم و امنیت جاده ه با تیم‌های مستقر در محورها را داشته باشند همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه به شماره ۱۲۰ و ۷۶۲۱۹۱۰۰ با پیش شماره ۰۲۱ و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (۱۴۱) تماس حاصل کنند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین