|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
ما انگیزه‌های کسی که این اطلاعات گمراه‌کننده را منتشر کرده متوجه نمی‌شویم و نمی‌دانیم چه کسی پشت آن است اما از شرکای اسرائیلی خود از جمله روزنامه‌نگاران اسرائیلی می‌خواهیم در پرداختن به چنین موضوعات حساسی نهایت دقت، شفافیت و اصول حرفه‌ای را مبذول دارند.
 وزارت خارجه روسیه اخبار منتشر شده در رسانه‌های عبری زبان درباره اقدام مسکو در انتقال جسد "الی کوهن"، جاسوس معروف موساد از سوریه را تکذیب کرد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، در بیانیه منتشر شده در سایت وزارت خارجه روسیه آمده است، ما اخبار دروغین برخی رسانه‌های اسرائیلی که مدعی شده بودند، مسؤولان روسیه جسد کوهن که در سال ۱۹۶۵ در دمشق اعدام شد را به خارج سوریه منتقل کرده‌اند، به شدت تکذیب می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما انگیزه‌های کسی که این اطلاعات گمراه‌کننده را منتشر کرده متوجه نمی‌شویم و نمی‌دانیم چه کسی پشت آن است اما از شرکای اسرائیلی خود از جمله روزنامه‌نگاران اسرائیلی می‌خواهیم در پرداختن به چنین موضوعات حساسی نهایت دقت، شفافیت و اصول حرفه‌ای را مبذول دارند.

همچنین این وزارتخانه تاکید کرد: کسانی که چنین اقدام تحریک‌آمیزی را در پیش گرفته‌اند، مسؤولیت کامل عواقب آن را عهده‌دار خواهند شد.

رسانه‌های عبری زبان در چند روز گذشته اعلام کردند، کارشناسان روس جسد کوهن، جاسوس مشهور اسرائیلی در سوریه را خارج کرده و آن را به شکل مخفیانه‌ای به خارج از این کشور انتقال دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین