|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۵۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
خانم ترامپ هم اکنون درحال انجام سفرهایی در آفریقاست تا یک ابتکار عمل دولت آمریکا (تحت عنوان "توسعه و رفاه جهانی زنان") با هدف پیشبرد مشارکت زنان در محیط کار را تشویق کند.
 ایوانکا ترامپ مشاور ارشد کاخ سفید اعلام کرد که پدرش پیشنهاد پست ریاست بانک جهانی را به او داده اما او این تصمیم را رد کرده است.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که او با نقش کنونی‌اش در دولت خوشحال است. او برای ارتقای جایگاه زنان و ابتکارعمل جهانی برای زنان به آفریقا سفر کرده است.

ایوانکا ترامپ اعلام کرد که پدرش سوالی را درباره تمایل او برای عهده‌گیری ریاست بانک جهانی پرسیده و او پاسخ داده است در کار کنونی‌اش خوشحال است.

انتخابات روسای بانک جهانی به طور سنتی، هرچند غیررسمی به عهده آمریکا بوده است.

خانم ترامپ در جریان سفری به ساحل عاج به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که پدرش "سوالی" درباره اشغال این پست را با او مطرح کرده بود که او آن را رد کرد.

او افزود که کار آقای ملپس به عنوان رئیس جدید بانک جهانی "عالی" خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهوری هیچ پست مهم دیگری به او پیشنهاد کرده یا نه، گفت که این موضوع میان او و پدرش محرمانه خواهد ماند.

ترامپ در مصاحبه هفته پیش گفت دخترش را برای چند پست مختلف در نظر گرفته بود - از جمله سفیر آمریکا در سازمان ملل، چون گفت به اعتقاد او ایوانکا "یک دیپلمات مادرزادی" است.

رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که می‌خواهد ایوانکا به بانک جهانی برود، زیرا او در اعداد و ارقام بسیار خوب است.

اما ترامپ گفت به او علیه چنین تصمیمی اخطار داده شده چون "خواهند گفت که مساله فامیل سالاری در میان است، درحالی که اصلا این طور نیست."

خانم ترامپ هم اکنون درحال انجام سفرهایی در آفریقاست تا یک ابتکار عمل دولت آمریکا (تحت عنوان "توسعه و رفاه جهانی زنان") با هدف پیشبرد مشارکت زنان در محیط کار را تشویق کند.

او روز چهارشنبه در اولین "ابتکار عمل تامین مالی کارآفرینان زن" (وی-فای) در شهر ابیجان شرکت کرد و پیش از آن هم از یک مزرعه کاکائو در نزدیکی آدزوپ بازدید کرد.

ایوانکا ترامپ پیشتر از یک کارخانه نساجی در آدیس آبابا که زنان می‌گردانند دیدن کرده بود.

ابتکار عمل تازه دولت آمریکا برای زنان درحالی شروع می‌شود که رئیس جمهوری آمریکا کمک‌های خارجی را کم کرده و مساعدت آمریکا به گروه‌های بهداشتی که امکانات سقط جنین فراهم می‌کنند را قطع کرده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین