|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام شده نیز بررسی‌های لازم را انجام دهیم.
 رئیس قوه قضاییه امروز در سفر خود به خوزستان ضمن بازدید از مناطق سیل زده با تاکید بر این‌که در این سفر مشکلات مردم سیل زده استان را مورد بررسی خواهد داد اهداف این سفر استانی را تشریح کرد.

آیت الله رئیسی،در بدو ورود به استان خوزستان، در فرودگاه اهواز اهداف دومین سفر استانی خود را تشریح کرد و با اشاره به در دستور کار بودن سفرهای استانی، تصریح کرد: اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام شده نیز بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با قدردانی از زحمات امدادگران، مسئولان، نیروهای مسلح و کسانی که در این زمینه ایفای نقش داشتند، بیان کرد: ان‌شاءالله گام بعدی که آبادانی و جبران خسارات است، نیز برداشته شود.

رئیس قوه قضاییه بر لزوم آسیب شناسی تاکید کرد و یادآور شد: بخش سوم که باید همه مدیران و مردم عزیز کمک کنند، مسئله آسیبب شناسی است و نباید مشکلاتی که در این رابطه پیش آمد، فراموش کنیم.باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین