|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۵۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتبر برابر میزبانش ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل متوقف شد.
 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتبر برابر میزبانش ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایق آغازین بازی با حملات سبزپوشان ذوب‌آهن همراه بود به طوری که شاگردان منصوریان در دقیقه یک صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما واکنش خوب بیرانوند اجازه نداد تا ذوبی‌ها به گل برسند. در ادامه نیز در دقیقه ۵ بازی ارسال خوبی که روی دروازه پرسپولیس انجام شد، با ضربه سر کریستین اوساگونا همراه بود و اینبار هم بیرانوند اجازه نداد ذوب‌آهن به گل برسد و توپ به کرنر رفت.

در ادامه با گذشت زمان پرسپولیسی‌ها هم یک فرصت خوب گلزنی به دست آورند اما شوت زیبای محمد نادری در دقیقه ۱۲ با اختلاف کمی به اوت رفت. شاگردان برانکو در اواسط نیمه اول با حرکت محمد نادری از سمت راست قصد داشتند دروازه ذوب‌آهن را تهدید کنند که با عملکرد خوب مدافعان سبزپوش فرصت چندانی برای پرسپولیس ایجاد نشد. در مقابل شاگردان منصوران در دقیقه ۴۰ اینبار از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند اما باز هم نتوانستند از این ضربه ایستگاهی استفاده کنند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم بازهم سبز پوشان ذوب‌آهن بازی را در اختیار گرفتند و در همان دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که از این فرصت هم نتوانستند استفاده کنند اما این پایان کار نبود چراکه طراحی حملات پی در پی روی دروازه پرسپولیس نشان می‌داد منصوریان تیمش را برای برد در نیمه دوم به زمین فرستاده است. آن‌ها  در دقیقه 59 صاحب یک ضربه کرنر شدند و اینبار ارسال توپ روی سر اوساگونا، با ضربه سر محکم این بازیکن همراه بود اما عملکرد به موقع بیرانوند اجازه نداد توپ از روی خط دروازه پرسپولیس عبور کند و به گل تبدیل شود.

پس از این فرصت، قرمزپوشان پرسپولیس که خود را زیر فشار حملات ذوب‌آهن می‌دیدند با طراحی ضد حملاتی سعی داشتند دروازه حریف را تهدید کنند. روی یکی از همین فرصت‌ها در دقیقه 62 علی علیپور فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد اما شوت او به اوت رفت.

در ادامه حرکت خوب سیدمحمدرضا حسینی که از سمت راست انجام شد، با پاس خوبی برای اوساگونا همراه بود اما این بازیکن باز هم نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

پس از این فرصت در دقیقه 70 سیامک نعمتی توپ را از مقابل مدافع ذوب‌آهن ربود و با یک شوت محکم دروازه را هدف قرار داد اما مظاهری اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

در اواخر بازی، نمایش احساسی دو تیم حاصلی نداشت تا این مصاف با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس امروز با ترکیب بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

ذوب‌آهن نیز با ترکیب محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری و کریستین اوساگونا بازی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین