|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کهن‌زاد متخصص رشته‌ی جراحی «تغییر جنسیت» است. او جدیدترین اثر خود را به بازار موسیقی کشور می‌فرستد.
دکتر شهریار کهن‌زاد پس از انتشار یک سمفونی کلامی راک، یعنی «نغمه‌های صلح» که با حضور لوریس چکناواریان همراه بود، آلبوم «این یا آن» را منتشر می‌کند.

این پزشک متخصص که اعتقاد دارد، موسیقی برایش حرفه‌ای نیست، اما به‌شدت در آن جدی است، اثر جدید خود را در قالبی متفاوت به بازار موسیقی کشور می‌فرستد.

کهن‌زاد متخصص رشته‌ی جراحی «تغییر جنسیت» است. او جدیدترین اثر خود را به بازار موسیقی کشور می‌فرستد.

آلبوم جدید این هنرمند که اتفاقا کتاب‌های زیادی هم به قلم او در ایران و جهان منتشر شده است، اواخر مهرماه در سراسر کشور منتشر خواهد شد. «این یا آن» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

کهن‌زاد درباره‌ی اثرش نوشته است: «این یا آن، این ِیک پدیده یا آن ِدیگری نیست! در دنیایی که همه این یا آن‌ها در یک موجودیت واحد تنیده شده‌اند، به‌راستی این یا آن من نیز یکی است. در آلبوم "این یا آن" چهار کار پارسی را که دو تایش حافظ و دو دیگر، یکی از سروده‌های خودم و آن دیگری برداشت آزادی از کلامی ناشناس است، در مقابل چهار آهنگ انگلیسی از ساخته‌ها و نوشته‌های خودم قرار داده‌ام.»

این هنرمند اواخر مردادماه سال گذشته سمفونی «نغمه‌های صلح» را در تالار وحدت به رهبری «لوریس چکناواریان» روی صحنه برد.

همچنین آلبوم «نغمه‌های صلح» با صدای او و تنظیم ارکسترال لوریس چکناواریان که اکثرا به زبان انگلیسی خوانده شده و شامل 19 قطعه است، اواخر سال گذشته توسط شرکت «بتهوون» به بازار آمد.

اطلاعات تکمیلی این آلبوم همراه تیزر و برخی «تک قطعات» این هنرمند در روزهای آینده منتشر خواهند شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین