کد خبر: ۲۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
دین‌پرست که به نمایندگی از وزیر کشور به استان لرستان سفر کرده است، به شرایط مناطق سیل‌زده حد فاصل پلدختر و معمولان رسیدگی کرد.
 دین‌پرست که به نمایندگی از وزیر کشور به استان لرستان سفر کرده است، به شرایط مناطق سیل‌زده حد فاصل پلدختر و معمولان رسیدگی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور که از بامداد امروز به استان لرستان عزیمت کرده است، امروز پس از حضور در شهر پلدختر و تشکیل شورای مدیریت بحران، از روستاهای سیل‌زده واقع در مسیر شهرستان پلدختر به شهر معمولان، از جمله روستاهای بابا زید و چم شهران بازدید کرد و به مسائل مردم در این مناطق رسیدگی کرد.

حضور در جمع روستاییان و مذاکره با اهالی روستاها و بررسی آخرین وضعیت تخریب راه‌های مواصلاتی و پل‌های ارتباطی در جریان سیل اخیر از جمله اقدامات دین‌پرست در این بازدیدها بود.

نماینده ویژه وزیر کشور، همچنین با حضور در شهر معمولان و بازدید میدانی از معابر و ضلع غربی شهر که به شدت تحت تأثیر سیلاب قرار گرفته است، با سیل‌زدگان این منطقه بازدید کرد و در جریان روند رسیدگی به مسائل مردم در این منطقه قرار گرفت.

برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی و اهم مشکلات و نیازهای مردم در بخشداری معمولان، دیگر برنامه عصر امروز دین پرست، معاون و نماینده ویژه وزیر کشور در استان لرستان بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین