|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۵۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
در پایان تمرین امروز، به بازیکنان اعلام شد ساعت ۱۲ برای ناهار با وسایل خود در رستوران حاضر باشند تا پس از صرف ناهار راهی فرودگاه شوند و با پرواز ساعت ۱۵ به وقت امارات راهی تهران شوند.
در جریان تمرین امروز پرسپولیس احمد نورالهی تنها به راه رفتن و دویدن آرام در کنار زمین اکتفا کرد.

 تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در امارات تمرین صبحگاهی خود را پس از پیروزی دو بر صفر مقابل الاهلی عربستان برگزار کرد.

* با وجود اینکه بازی شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ به وقت امارات پایان یافته بود، صبحانه برای ساعت ۸ صبح تدارک دیده شد. اعضای تیم ساعت ۹ هتل را برای حضور در محل تمرین ترک کردند و برنامه تمرین از ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز شد.

* شروع کار با گرم کردن و مراحل چهارگانه بود که به عبور از میان و روی موانع با سرعت‌ها و فشار متفاوت زیر نظر مارکو استیلینوویچ مبی بدنساز پرسپولیس انجام شد.

* در ادامه، بازیکنان دو گروه شدند. نفراتی که بازی کرده بودند زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به پاس‌کاری، دویدن دور زمین و انجام کشش پرداختند.

* سایر نفرات هم زیر نظر کریم باقری و زلاتکو ایوانکوویچ در بخشی از زمین بازی فوتبال انجام دادند.

* احمد نورالهی امروز از تمرین با تیم معاف بود و دور زمین به راه رفتن و دویدن نرم پرداخت.

* در پایان تمرین امروز، به بازیکنان اعلام شد ساعت ۱۲ برای ناهار با وسایل خود در رستوران حاضر باشند تا پس از صرف ناهار راهی فرودگاه شوند و با پرواز ساعت ۱۵ به وقت امارات راهی تهران شوند.

* طبق اعلام فرودگاه امام خمینی (ره) این پرواز در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت تهران بر زمین خواهد نشست.

* ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که روز دوشنبه راهی امارات شده بود نیز با کاروان تیم، به تهران باز می‌گردد.

* سرخپوشان تا بازی با سایپا، دو جلسه تمرین هم در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌دهند. این بازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۴ فروردین در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین