|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۲۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
رفتار خصمانه آمریکا و تحریم کردن سپاه پاسداران ما که مصادف با روز پاسدار بود تقارن جالبی داشت، این رفتار شدت خشمگینی آمریکا را از این نیروی انقلابی ما نشان می‌دهد البته حق دارند بسوزند از این وضعیتی که سپاه پاسداران در کشور پیدا کرده است.
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: رفتار خصمانه آمریکا و تحریم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت تمامی پاسداران چه در نیروی انتظامی و چه در سپاه تبریک می‌گویم.

 سردار محسن فتحی زاده معاون هماهنگ کننده ناجا ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز جانباز اظهار کرد: جانبازان در مجموعه نیروی انتظامی پس از دوران دفاع مقدس جانبازان در مجموعه نیروی انتظامی پس از دوران دفاع مقدس موجبات افتخار برای مجموعه نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی به واسطه مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که دارد هرسال شهیدانی را به کشور تقدیم می‌کند و هر سال تعدادی از پرسنل عزیزمان جانباز می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به روز پاسدار گفت روز پاسدار گفت: روز پاسدار را هم به پاسداران روز پاسدار را هم به پاسداران نیروی انتظامی و هم به سپاه پاسداران به خاطر دفاع تمام قدشان از کشور تبریک می‌گویم.

سردار فتحی زاده خاطرنشان کرد: رفتار خصمانه آمریکا و تحریم کردن سپاه پاسداران ما که مصادف با روز پاسدار بود تقارن جالبی داشت، این رفتار شدت خشمگینی آمریکا را از این نیروی انقلابی ما نشان می‌دهد البته حق دارند بسوزند از این وضعیتی که سپاه پاسداران در کشور پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: این رفتار خصمانه این رفتار خصمانه آمریکا را خدمت پاسداران ما چه در نیروی انتظامی و چه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم چرا که با خرج کرد میلیون‌ها دلار نتوانستند لحظه‌ای سپاه پاسداران را از عملیات خود غافل کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی با اشاره به وقوع سیل در استان‌های ایران گفت: نیروهای مسلح در مواجهه با سیلاب در استان‌های مختلف ایران هر آنچه که داشتند را به میدان آوردند و بدون هیچ مشکلی در حوزه تخصصی و مأموریت‌های خودشان با فداکاری‌های بسیار تا به امروز فعالیت کرده‌اند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین