|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی، نماینده اصولگراي ادوار مجلس شورای اسلامی معتقد است که در دنیای سیاست همه چیز ممکن است، پس احتمال بازگشت احمدی نژاد به عرصه قدرت نیز وجود دارد.

زادسر  گفت: از نگاه سیاسیون احتمال همه چیز وجود دارد، پس اینکه آقای احمدی نژاد مجددا برای ریاست جمهوری بازگردد و کاندیدا شود هم وجود دارد.

وی افزود: اگر شورای نگهبان صلاحیت احمدی نژاد را تایید کند، احتمال کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری و نه مجلس زیاد است.

این نماینده ادوار مجلس اضافه کرد: در خصوص انتخابات مجلس، دوستان آقای احمدی نژاد به دنبال حضور و کسب کرسی هستند.

زادسر خاطرنشان کرد: اگر صلاحیت احمدی نژاد تایید شود، او با هنر فوق العاده ای که منجر به رئیس جمهور شدنش شد می تواند بازهم به قدرت بازگردد.

وی در توضیح این هنر محمود احمدی نژاد گفت: این هنر را معمولا هر کسی ندارد، درواقع احمدی نژاد خیلی زود می تواند با مستمع خود ارتباط برقرار کند و انچه او می خواهد و خوشش می آید را مطرح کند و این نکته ی مهمی است.

زادسر تاکید کرد: در واقع احمدی نژاد با این هنر می تواند افکار عمومی و اراء را به سمت خود جلب کند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: امیدوارم شورای نگهبان راهکاری ارائه کند که در آینده کسانی بر کرسی ریاست جمهوری بنشینند که برای کشور مسئله ساز نباشند.

وی در واکنش به سئوالی در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان و احمدی نژاد گفت: به قول سیاسیون، همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد، اما اینکه پیوند این دو عمیق شود و مانند سال 84 ائتلاف کنند و گره بخورند را باید به مرور زمان مشاهده کنیم.

زادسر در پایان گفت: پیروزی طیف احمدی نژاد و جبهه پایداری در مجلس بستگی به شرایط دارد، اگر آقای روحانی در یکسال و نیم آینده بتواند از نظر اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم مشکلات را حل کند و برتری خود را اثبات کند، اینها شانسی نخواهند داشت.

منبع: فرهیختگان آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین