|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
باشگاه و اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی مقابل پرسپولیس به پنج جلسه محرومیت و پنج میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدند.
تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان سوم مهر در هفته دهم لیگ برتر به میدان رفتند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره وقایع این بازی امروز (دوشنبه) صادر کرد.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به دلیل مطرح کردن 'مطالب نادرست و الفاظی که تشکیلات وزارت ورزش و داوران را زیر سوال برد' طبق بند های 2 و 3 ماده 67 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

یعقوب پیری مدیر رسانه ای تیم استقلال به دلیل 'رفتار زننده نسبت به داور بازی و استفاده از الفاظ نادرست' بر اساس بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل اعتراض برخی از اعضای کادر فنی تیم استقلال خوزستان نسبت به قضاوت داور، کمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

موسی کولی بالی بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل 'برخورد زننده با داور' به یک جلسه محرومیت و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین