|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۵۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
در خصوص خسارات وارد شده به مسیرها و محورهای مواصلاتی استان هنوز برآورد دقیقی انجام نشده است، یک تیم کارشناسی متشکل از راهداری و راه و شهرسازی در حال بررسی خسارات هستند تا برآورد واقعی انجام گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در محورهای مواصلاتی استان هنوز برآورد نشده است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت استان مرکزی و خسارات وارد شده به مسیرها بواسطه بارش‌های اخیر گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری استان در محور چهرقان شهرستان کمیجان و گردنه وفس مشغول فعالیت و رفع مشکلات هستند، انسداد محور خنجین – سمقاور در حال رفع است، مسیر سد الغدیر در حال بررسی است و مسیر 70 روستای شهرستان تفرش دچار آبگرفتگی است که راهداران در حال رفع آبگرفتگی هستند.

وی بیان کرد: در خصوص خسارات وارد شده به مسیرها و محورهای مواصلاتی استان هنوز برآورد دقیقی انجام نشده است، یک تیم کارشناسی متشکل از راهداری و راه و شهرسازی در حال بررسی خسارات هستند تا برآورد واقعی انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در خصوص آبگرفتگی برخی از زیرگذرهای محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر مشکلی در زیرگذرهای محورهای مواصلاتی نیست، تنها در زیرگذر حاجی آباد مشکلاتی وجود داشت که با وجود ارتفاع 5.5 متری این زیرگذر آب بالا آمد و دچار سرریز شد که با استفاده از 4 پمپ، تخلیه آب در حال انجام است، اما وجود این زیرگذر ظرفیت بسیار خوبی برای محور بود چرا که نبود این زیرگذر باعث می‌شد که در زمان بارش محور کاملا دچار آبگرفتگی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین